Regulamin sklepu internetowego - proszę o sprawdzenie - Forum Prawne

 

Regulamin sklepu internetowego - proszę o sprawdzenie

§1 Postanowienia ogólne Sklep internetowy, działający pod adresem www.. .............................., prowadzony jest przez firmę ............. Dane Sprzedawcy: ................... .................. Istnieje możliwość zarejestrowania się na stronie sklepu internetowego, wypełniając specjalny formularz, co prowadzi do stworzenia konta ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
02-03-2012, 17:15  
logdp
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Regulamin sklepu internetowego - proszę o sprawdzenie

§1 Postanowienia ogólne
Sklep internetowy, działający pod adresem www................................, prowadzony jest przez firmę .............
Dane Sprzedawcy:
...................
..................
Istnieje możliwość zarejestrowania się na stronie sklepu internetowego, wypełniając specjalny formularz, co prowadzi do stworzenia konta Użytkownika.
Rejestracja konta nie jest konieczna do standardowego u użytkowania serwisu a w szczególności do składania i realizacji zamówień.
§2 Oferta
Sklep internetowy ....................... prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Produkty prezentowane na stronach sklepu internetowego nie stanowią oferty w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
Ceny towarów prezentowanych na stronie internetowej podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny te nie zawierają kosztów przesyłki.
Na wszystkie Towary wystawiane są faktury VAT lub paragon.
Towary oferowane w sklepie są fabrycznie nowe (wykluczając oferty wyraźnie oznaczone jako wyprzedaż)
§3 Zamówienia
Zamówienie towarów odbywa się poprzez:
a. dodanie wybranego towaru do „koszyka”
b. zaakceptowanie regulaminu
c. przeprowadzenie procesu realizacji zamówienia, wypełniając formularz zamówienia
Proces zamówienia kończy się wysłaniem, na wskazany przez zamawiającego w formularzu adres poczty elektronicznej, wiadomości z potwierdzeniem zamówienia i numerem zamówienia.
Zamówienia realizowane są jedynie w dni robocze od poniedziałku do piątku.
Złożenie zamówienia jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie przez .................... danych osobowych w rozumieniu Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 02.101.926 z późniejszymi zmianami), a także na otrzymywanie informacji handlowej w rozumieniu Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 02.144.1204 z późniejszymi zmianami).
Klient dokonujący zakupu w sklepie wyraża zgodę na przekazanie swojego adresu e - mail do Grupa Allegro Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu oraz na przetwarzanie przez sklep ....................... oraz Grupa Allegro Sp. z o.o. danych osobowych – w celu wypełnienia ankiety wraz z opinią o dokonanej transakcji w Sklepie .................... (zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy o ochronie danych osobowych z dnia 29.08.1997 ).
W przypadku braku dostępności zamawianego towaru przekazywana jest informacja odnośnie przewidywanego terminu dostawy (e-mail, telefon).
Wszelkie zmiany dotyczące zamówienia wymagają potwierdzenia w formie pisemnej (drogą elektroniczną).
§4 Płatności
Klient może dokonać zapłaty za zamówiony towar w jedne z następujących sposobów:
- przelewem
- poprzez serwis PayU
- na raty
- kurierowi przy odbiorze przesyłki (opcja za pobraniem)
- osobiście przy odbiorze przesyłki
Przelewy należy realizować na konto .................................................. ....
.................................................. .................................................. ...
§5 Transport i dostawa
Dostawy realizowane są za pośrednictwem firmy kurierskiej K-EX lub transportem własnym sklepu.
Klient ma obowiązek sprawdzić stan przesyłki w obecności pracownika firmy kurierskiej.
W przypadku stwierdzenia ewentualnych wad jakościowych lub braków ilościowych należy sporządzić protokół w tym zakresie, podpisany przez Kuriera i Odbiorcę, potwierdzający te różnice/wady – który jest podstawą przyjęcia reklamacji.
Jeżeli w momencie dostawy przesyłka jest ewidentnie uszkodzona lub występują słyszalne odgłosy uszkodzenia, względnie jedno i drugie - Odbiorca powinien odmówić jej odbioru bez sporządzania protokołu szkody, potwierdzając odmowę wyłącznie na liście przewozowym dotyczącym tej przesyłki
§6 Reklamacje
Wszelkie reklamacje wymagają zgłoszenia pisemnie w formie elektronicznej pod adresem – reklamacje@.................. lub tradycyjnej.
W przypadku odebrania przesyłki i stwierdzenia uszkodzenia lub niezgodności ilościowych podstawą przyjęcia reklamacji jest wyłącznie prawidłowo sporządzony protokół szkody.
Podstawą uznania reklamacji transportowej, dostarczonej Odbiorcy i uszkodzonej, przesyłki jest tylko protokół szkody sporządzony w chwili dostawy, na obowiązującym druku przewoźnika (K-EX) i potwierdzony przez Odbiorcę i Kuriera - przesłany (czytelny skan lub zdjęcie) na podany adres mailowy lub faksem (z jednoczesna informacją w zgłoszeniu mailowym) w terminie dwóch (2) dni roboczych od daty jego sporządzenia.
Czas odpowiedzi na zgłoszone reklamacje wynosi 14 dni, realizowane są w najkrótszym możliwym terminie (bez zbędnej zwłoki).
W przypadku braku dostępnych części – elementów w magazynie Klient zostanie poinformowany o wydłużonym czasie realizacji reklamacji.
§7 Zwroty
Klient ma prawo zwrócić dostarczony towar w przeciągu 10 dni (liczone od dnia dostarczenia przesyłki) pod warunkiem, że jest on w nienaruszonym stanie i nie nosi śladów używania - zgodnie z art.7 ustawy z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzona przez produkt niebezpieczny. Zwrot towaru powinien zostać poprzedzony oświadczeniem o odstąpieniu od umowy w formie pisemnej (e-mail, faks lub list polecony).
Zwracany towar Klient dostarcza we własnym zakresie na swój koszt, wraz z dokumentem zakupu na adres Sklepu ................................
W przypadku zwrotu towaru zgodnie z Regulaminem, Sklep dokona zwrotu ceny – o ile została ona uprzednio przez Klienta zapłacona – na wskazane przez Klienta konto.
Sklep zastrzega sobie, iż nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem lub na koszt Sklepu (chyba, że taka została wcześniej potwierdzona przez Sklep .....................).
§8 Postanowienia końcowe
Wraz ze złożeniem zamówienia Klient akceptuje niniejszy Regulamin.
Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Regulaminie.
W uzasadnionych przypadkach Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, ograniczenia sposobu płatności lub zażądania przedpłaty.
W innych przypadkach nie opisanych w regulaminie mają zastosowanie ogólne przepisy wynikające z Kodeksu Cywilnego.
logdp jest off-line  
02-03-2012, 17:33  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Regulamin sklepu internetowego - proszę o sprawdzenie

A może byś tak najpierw się troszkę wysilił i przejrzał chociaż rejestr klauzul abuzywnych?
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Klauzule zakazane - sprawdzenie regulaminu sklepu internetowego (odpowiedzi: 25) Witam, pozwów ciąg dalszy, na początek maja mam nieobowiązkowe przesłuchanie w swojej sprawie, aż niby trzy punkty, niedozwolone, Proszę o...
§ Regulamin sklepu internetowego. (odpowiedzi: 1) Witam! Mam wielką prośbę. Czy mógłby mi ktoś sprawdzić regulamin sklepu internetowego pod kątem klauzul niedozwolonych? Przeczytałem sporo na ten...
§ Regulamin sklepu internetowego (odpowiedzi: 1) witam, ponieważ przymierzam sie do założenia sklepu internetowego i chciałbym uniknąć ataku "podmiotów broniących praw konsumentów" z tytułu...
§ Regulamin sklepu internetowego (odpowiedzi: 12) Witam, napisałem regulamin dla sklepu internetowego. Nie jestem żadnym prawnikiem oraz robiłem to po raz pierwszy. Czy możecie sprawdzić czy nie ma w...
§ Klauzury zakazane - sprawdzenie sklepu internetowego (odpowiedzi: 8) Witam serdecznie, Prowadzę sklep internetowy. Czy mogę prosić profesjonalistów o pomoc/sprawdzenie niedozwolonych klauzul w sklepie internetowym...
§ Klauzury zakazane - sprawdzenie regulaminu sklepu internetowego (odpowiedzi: 9) Witam, Prowadzę od niedawna sklep internetowy, chciałbym się dowiedzieć czy mój regulamin zawiera jakiekolwiek klauzury niedozwolone. Za odpowiedź...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 23:10.