Witam,
zakupiłam w sklepie internetowym rower w cenie 1049 zł. Pracownik sklepu odesłał maila z informacją, że potwierdza przyjęcie zamówienia.
Po kilku dniach ciszy dostałam informację, że jednak zaistniała pomyłka i sklep miał wprowadzoną złą cenę (prawidłowa to 1699zł). Jednak w ramach rekompensaty pracownicy postanowili, że mogą sprzedać mi ten rower za 1340 zł, czyli po rzekomej cenie zakupu. Przystałam na tę propozycję bo i tak była korzystna, ale od tej pory sklep "kręci", twierdzi, że roweru nie ma u producenta bo nie zszedł jeszcze z linii montażowej i nie wiadomo kiedy będzie. Zadzwoniłam do producenta rowerów, czyli firmy Kross i okazało się, że mają na stanie 40 szt. interesujących mnie rowerów...
Czy mam w związku z tym jakieś szanse żeby dostać ten rower ?? Postraszyć ich rzecznikiem praw konsumenta czy sądem