Netia i niedotrzymanie warunków umowy
Witam,
od dłuższego czasu borykam się z tą sprawą. Wygląda to następująco - od ponad 1.5miesiąca kilkunastrokrotnie zgłaszałem awarię na linii, której skutkami było i jest:
1) znaczne ograniczenie słyszalności w słuchawce telefonicznej (szum na linii),
2) zmniejszenie prędkości, jak i wysoki ping, uniemożliwiający korzystanie w sposób normalny z usługi.
Sprawa się przeciąga, ja mam już dość dzwonienia na BOK i ponaglania, wysyłania ponownie tych samych zgłoszeń. W ramach informacji technicznej:
Gwarantowana prędkość: 6mb/s;
Osiągalna: 1.5mb/s;
Ping standardowy ~50ms;
Ping podczas "awarii" ~600ms;
Sytuacja ta powtarza się przeważnie każdego dnia i trwa do kilku godzin. Czy jest to wystarczający powód do rozwiązania umowy z powodu niedotrzymania warunków przez operatora? Dokładnie sprawdzałem umowę i na informację o czymś takim nie natrafiłem.
Z góry dziękuję za pomoc i odpowiedzi.
|