spór na allegro, zwrot towaru wystawionego w kategorii uszkodzone
Witam wszystkich.
Mój problem wygląda następująco:
Jakiś czas temu sprzedałem płytę główną do laptopa. Przedmiot wystawiony był w kategorii uszkodzone, ponad to napisałem że prawdopodobnie uszkodzona jest karta graficzna. Napisałem również że przedmiot "nie nosi śladów wygrzewania" (nie mam narzędzi do tego typu diagnostyki dlatego opierałem się tylko na ocenie wzrokowej). Do opisu dołączyłem realne zdjęcia produktu. Użytkownik, który kupił ten przedmiot oskarża mnie teraz o oszustwo bo w serwisie mu stwierdzili że płyta była wygrzewana i że go oszukałem. Ja się pytam w jaki sposób go niby miałem oszukać? Przedmiot był wystawiony w kategorii uszkodzone, zaznaczyłem że uszkodzona może być grafika, ponieważ nic nie widać na ekranie. W mojej ocenie wzrokowej przedmiot nie wyglądał na taki, który mógłby być wygrzewany. Czy użytkownik kupujący może w tym przypadku mieć jakiekolwiek roszczenia do mnie?
Zwrotu przedmiotu nie mam zamiaru przyjmować ponieważ kupujący nie kupował kota w worku. Uważam że przedmiot był opisany odpowiednio. Opisałem dokładnie objawy usterki. Ponad to klient chce abym najpierw mu zwrócił pieniądze a on potem mi prześle towar, co jest wg. mnie nieodpowiednią kolejnością. Mam podejrzenia że klient wygrzewał sobie płytę i gdy ją ostatecznie uszkodził chce mnie naciągnąć na zwrot. Jednak są to tylko przypuszczenia. Proszę odnieść się tylko do głównego wątku sprawy, zawartego w pierwszym akapicie.
Z góry dziękuję za pomoc.
Pozdrawiam
|