Błędna informacja udzilona przez pracownika infolinii
Witam,
Proszę o pomoc. Niedawno podpisałem umowę z firmą Play i zakupiłem telefon typu smartfon.
Ponieważ wiele czytałem o kosztach jakie generują te telefony skorzystałem z zablokowania możliwości samodzielnego łączenia się telefonu z internetem o ile nie działa ona w obrębie sieci Wifi.
Z panelu internetowego zarządzania kontem aktywowałem od razu usługę: Usługi dodatkowe - Blokada transferu danych opisaną jako: "Aby swobodnie korzystać z pakietu Play Online w telefonie zablokuj transfer danych poza strefa taniego Internetu - kliknij WŁĄCZ"
Następnie zadzwoniłem na infolinię gdzie poinformowałem o założonej blokadzie spytałem czy dobrze rozumiem zasadę jej działania (blokowanie dostępu do netu gdy telefon nie ma do wykorzystania żadnych mb oraz dostępu do wifi).
Otrzymałem odpowiedź: TAK.
Następnie zadałem pytanie czy chroni mnie to całkowicie przed nabijaniem kosztów przez samodzielne łączenie się z internetem czy może powinienem włączyć jakąś blokadę jeszcze?
Otrzymałem odpowiedź: NIE.
Przez pierwsze dwa miesiące problemów nie było. Do czasu. Niedawno telefon sam się połączył z siecią nabijając w ciągu kilku godzin dodatkowy koszt 210 zł. Zadzwoniłem do BOKu i zapytałem o co chodzi - dostałem odpowiedź że telefon nie miał zasięgu i połączył się przez nadajniki innych sieci (!), a założona blokada w tym przypadku nie działa(!).
Na pytanie o informacje udzielone wcześniej przez pracownika infolinii odpowiedziano mi: "Nie wiem czemu tak powiedział". I tyle.
Pytanie: czy informacja ustna udzielona przez pracownika infolinii który ewidentnie wprowadził mnie w błąd może być podstawą do złożenia reklamacji? I jakie są szanse że Play się do tej reklamacji ustosunkuje pozytywnie?
Bardzo prosze o pomoc.
|