Błędna informacja udzilona przez pracownika infolinii - Forum Prawne

 

Błędna informacja udzilona przez pracownika infolinii

Witam, Proszę o pomoc. Niedawno podpisałem umowę z firmą Play i zakupiłem telefon typu smartfon. Ponieważ wiele czytałem o kosztach jakie generują te telefony skorzystałem z zablokowania możliwości samodzielnego łączenia się telefonu z internetem o ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
18-05-2012, 14:20  
coinflip
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie Błędna informacja udzilona przez pracownika infolinii

Witam,
Proszę o pomoc. Niedawno podpisałem umowę z firmą Play i zakupiłem telefon typu smartfon.
Ponieważ wiele czytałem o kosztach jakie generują te telefony skorzystałem z zablokowania możliwości samodzielnego łączenia się telefonu z internetem o ile nie działa ona w obrębie sieci Wifi.

Z panelu internetowego zarządzania kontem aktywowałem od razu usługę: Usługi dodatkowe - Blokada transferu danych opisaną jako: "Aby swobodnie korzystać z pakietu Play Online w telefonie zablokuj transfer danych poza strefa taniego Internetu - kliknij WŁĄCZ"
Następnie zadzwoniłem na infolinię gdzie poinformowałem o założonej blokadzie spytałem czy dobrze rozumiem zasadę jej działania (blokowanie dostępu do netu gdy telefon nie ma do wykorzystania żadnych mb oraz dostępu do wifi).
Otrzymałem odpowiedź: TAK.

Następnie zadałem pytanie czy chroni mnie to całkowicie przed nabijaniem kosztów przez samodzielne łączenie się z internetem czy może powinienem włączyć jakąś blokadę jeszcze?

Otrzymałem odpowiedź: NIE.

Przez pierwsze dwa miesiące problemów nie było. Do czasu. Niedawno telefon sam się połączył z siecią nabijając w ciągu kilku godzin dodatkowy koszt 210 zł. Zadzwoniłem do BOKu i zapytałem o co chodzi - dostałem odpowiedź że telefon nie miał zasięgu i połączył się przez nadajniki innych sieci (!), a założona blokada w tym przypadku nie działa(!).

Na pytanie o informacje udzielone wcześniej przez pracownika infolinii odpowiedziano mi: "Nie wiem czemu tak powiedział". I tyle.

Pytanie: czy informacja ustna udzielona przez pracownika infolinii który ewidentnie wprowadził mnie w błąd może być podstawą do złożenia reklamacji? I jakie są szanse że Play się do tej reklamacji ustosunkuje pozytywnie?

Bardzo prosze o pomoc.
coinflip jest off-line  
18-05-2012, 15:15  
Play4you1
Początkujący
 
Posty: 27
Domyślnie RE: Błędna informacja udzilona przez pracownika infolinii

Napisz do nas na Play4U na Facebook pomożemy.
Play4you1 jest off-line  
06-06-2012, 12:03  
coinflip
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Błędna informacja udzilona przez pracownika infolinii

Mam już serdecznie dość wszystkich operatorów telefonicznych... Najpierw T-mobile rozwiązał ze mną umowę i straszył windykacją - koniec końców musieli przeprosić i wypłacić odszkodowanie...


Teraz Play... Oczywiście reklamowałem sytuację opisaną w poście #1 i to nawet dwukrotnie:

1) W pierwszej reklamacji nie podałem dat i godzin rozmów z konsultantami więc została ona odrzucona z powodu nie możliwości ich odnlezienia w systemie (!)

2) W drugiej podałem dokładnie daty i godziny i wyraźnie zaznaczyłem że pytałem o WSZYSTKIE MOŻLIWE BLOKADY które muszę założyć. I teraz pomimo podania dat i godzin osoba rozpatrująca reklamację ANI SŁOWEM nie odniosła się do wspominanych rozmów.

Napisała tylko:
bla bla bla (...) Operator nie ponosi odpowiedzialności za użytkowanie telefonu (...) bla bla bla

i zaproponowała jakąś marną ugodę.

Rozumiem że operator PLAY nie ponosi odpowiedzialności za użytkowanie telefonu, ale do jasnej ***** chyba ponosi odpowiedzialność za INFORMACJE UDZIELANE PRZEZ PRACOWNIKÓW INFOLINII PLAY!

A może się mylę i KAŻDY konsultant operatora PLAY może W DOWOLNY SPOSÓB WPROWADZAĆ W BŁĄD/moderacja, proszę nie pomawiać klienta firmy.
coinflip jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ wprowadzenie w błąd przez pracownika infolinii PZU (odpowiedzi: 12) Witam, przeszukałam forum ale nie znalazłam odpowiedzi na interesujące mnie zagadnienie... Otóż w dn. 01.10 miałam zdarzenie na parkingu z mojej...
§ Nieprawidłowa informacja udzielona przez pracownika sądu (odpowiedzi: 1) Dzień dobry, Mam dość nietypowy problem. Byłem powodem w procesie o nakaz zapłaty zaległego wynagrodzenia z tytułu umowy zlecenia. W pierwszym...
§ Informacja dla pracowników (odpowiedzi: 1) Pracuję w sklepie, tzw.sieciówce. W związku z częstymi włamaniami do sklepów w naszym mieście, otrzymałyśmy od pracodawcy takie oto pismo: ...
§ czy pracodawca nie przesadza?Art.29 kodeksu pracy-informacja dla pracownika (odpowiedzi: 14) Witam! Postaram się opisać jak najkrócej o co mi chodzi...dostaliśmy w firmie do podpisania "informację dla pracownika" zgodnie z art.29/3 k.p. i...
§ Nienależyta / błędna informacja pracownika kancelarii komorniczej. (odpowiedzi: 12) Witam, Mam problem z czynnościami komorniczymi, które wg mnie zostały przeprowadzone nieprawidłowo, czego konsekwencją są konkretne dla mnie...
§ Brak należnego zasiłku - błędna informacja podana przez pracownika Urzędu Pracy (odpowiedzi: 4) Wraz z mężem chcieliśmy złożyć skargę. W sierpniu 2009 zgłosiliśmy się w Powiatowym Urzędzie Pracy w celu rejestracji i otrzymania zasiłku dla...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 04:26.