Zwrot towaru zakupionego w internecie
Witam!
Jestem sprzedawcą internetowym. Klient zakupił wykrywacz metali za kwotę ponad 2000 zł. Zadzwonił po kilku dniach, że chce go zwrócić, bo nie spełnia jego oczekiwań. Przez telefon przyznał się, że używał go, porównywał z wykrywaczem kolegi i rzekomo nie jest on tak czuły jak należy. Towar chce zwrócić. Zachodzi jednak podejrzenie, że towar był używany i klient chce go zwrócić, bo nie jest mu już potrzebny. Wykrywacze metali to taki specyficzny towar, że często klienci potrzebują go jednorazowo np. aby odnaleźć zgubioną w piasku obrączkę, a potem go zwracają. Czy mamy jako sklep internetowy jakieś podstawy do nie przyjęcia zwrotu? Ciężko udowodnić ślady użytkowania, bo może ich po prostu nie być widać. Ale klient w rozmowie telefonicznej sam się przyznał.
|