Zwrot towaru wykonanego na zamówienie.
dzień dobry,
problem jest taki:
zamówiłam okno na wymiar w punkcie sprzedaży płacąc połowę jego wartości jako zaliczkę, okno przyjechało po 3 tygodniach od producenta z innej miejscowości. Na miejscu okazało się że okno jest niepoprawnie wykonane (wystające uszczelki, rama klejona z fragmentów, szpary, itp...). Po kilkunastu telefonach do producenta (gdzie pan zapewniał że takie maja standardy!) i reakcji przedstawiciela u którego było kupowane (pan przedstawiciel złapał się za głowę jak owo cudo zobaczył), pan właściciel firmy kazał okno przywieść (na mój koszt). Wymieniona została rama, uszczelki i coś tam po dokręcane i okno zabrałam do domu. Dopłaciłam resztę pieniędzy. Dzień później ekipa wstawia okno (wstawia, nie montuje, piankuje itp.) i dalej jest krzywe, luka przy uszczelkach że kartka papieru wchodzi. Przyjeżdża pan przedstawiciel i mówi: "no wady są ewidentnie, ale pan właściciel twierdzi ze tak ma być i ja już nic nie zrobię, zostaje pani sąd".
Czy jest możliwość zwrotu tego okna? W umowie nic o rękojmi nie ma, wiem że produkt robiony na zamówienie traktuje się inaczej. Czy mogę próbować odstąpić od umowy? Co prawda umowa zawierana na miejscu ale okno dotarło przesyłka z innego miasta 3 tygodnie później.
Może macie państwo inne rozwiązania?
Wolałabym się w reklamacje nie bawić, pan właściciel jest strasznie niemiły i ciągle radzi mi by "spotkać się w sadzie".
Bardzo proszę o pomoc.
|