Gwarancja paragon/faktura, odsprzedaż a gwarancja
Witam mam kilka pytań które mnie nurtują.Kupując na odległość przedmioty(głównie elektronika) nie dostałem do nich kart gwarancyjnych tylko paragony. Jak wygląda "reklamowanie" w przypadku uszkodzonego przedmiotu .Mam wysłać urządzenie wraz z paragonem?, czy też jego kopię?.
2.Mam inne urządzenie które zostało kupione na fakturę VAT (by nie mieć problemu z blaknącymi paragonami). Jak wygląda sytuacja w przypadku odsprzedaży takiego urządzenia (chodzi mi o gwarancję). Dodam ,że tutaj również nie mam karty gwarancyjnej ,a jedynie F-Vat. Czy gwarancja takie urządzenie nadal obejmuje i czy sprzedający ma prawo sprawdzić czy dane kontrahenta się zgadzają (poprosić o dowód),gdy osoba będzie chciała reklamować przedmiot
3. Okres Gwarancyjny.Skoro nie mam kart gwarancyjnych tylko dowody zakupu to skąd mogę się dowiedzieć jaki okres gwarancyjny obejmuje urządzenie?, lub jaki jest minimalny okres gwarancyjny
|