Pomyłka w cenie w sklepie internetowym - Forum Prawne

 

Pomyłka w cenie w sklepie internetowym

Witam wszystkich, ma pilne pytanie do osób znających się na rzeczy. Zamówiłam szafę w sklepie internetowym, były dwa kolory do wyboru, Wybrałam oczywiście ten, który mi pasował. Nadmienię, że szafa jest w promocji, z 850 ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
28-06-2012, 23:49  
AniAni
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Pomyłka w cenie w sklepie internetowym

Witam wszystkich, ma pilne pytanie do osób znających się na rzeczy.
Zamówiłam szafę w sklepie internetowym, były dwa kolory do wyboru, Wybrałam oczywiście ten, który mi pasował. Nadmienię, że szafa jest w promocji, z 850 zł na 550 zł. Dostałam maila z informacją, że moje zamówienie zostało złożone, i że mam czekać na maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. W tym mailu również była informacja o kolorze i cenie szafy. następnego dnia otrzymałam maila o treści:
"Twoje zamówienie zostało potwierdzone przez naszego konsultanta. Realizacja zamówienia rozpocznie się w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Informujemy, że Twoje zamówienie zmieniło status na: Oczekuje na wpłatę
Płatność: Przelew - cała kwota"
Zapłaciłam od razu a jeszcze następnego dnia otrzymałam telefon, że na stronę sklepu wkradł się błąd bo tylko ten drugi , nie wybrany przeze mnie kolor, jest w promocji. Moja szafa kosztuje 850 zł i mogą mi zaproponować rabat 50 zł. Powiedziałąm że się zastanowię i oddzwonię. proszę powiedzcie czy mam jakieś pole manewru?
Dodam jeszcze, że na stronie sklepu w regulaminie jet zapis:
"Informacje o Produktach zamieszczone na Stronie Internetowej Sklepów, a zwłaszcza ich cena jednostkowa lub dostępność, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego."
Wydaje mi się, że w chwili otrzymania drugiego maila o potwierdzeniu zamówienia umowa między nami została zawarta? Źle mi się wydaje?
AniAni jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Błąd w cenie w sklepie internetowym a anulowanie zamówienia przez sklep (odpowiedzi: 6) Witam. We wstępie, jako nowa użytkowniczka forum chciałabym zaznaczyć, że o prawach konsumenta wiem tyle ile przeciętny zjadacz chleba więc byłabym...
§ Błędna cena w sklepie internetowym (odpowiedzi: 14) Witam, kupiłem w sklepie internetowym produkt. Cena byla stanowczo za niska (okolo 100 razy) - dlatego od razu bez zastanowienia go zamówiłem....
§ Zakup towaru w błędnej cenie przez firmę w sklepie internetowym (odpowiedzi: 3) Witam, Jeśli temat umiesciłam w złym miejscu to bardzo przepraszam. Mój problem polega na tym iż, pracuję dla sklepu internetowego X, jednym z...
§ Pomyłkowa cena w sklepie internetowym (odpowiedzi: 4) Jeden ze sklepów internetowych ma promocję na interesujący mnie produkt. Tylko że sklep się pomylił i cena promocyjna to 0 zł + koszty wysyłki. Czy...
§ Pomyłka w cenie na sklepie internetowym (odpowiedzi: 8) Witam Jestem pracownikiem sklepu internetowego z dziedziny sprzętu rowerowego, zajmuję się m.in wprowadzaniem nowych towarów na sklep, ustalaniem...
§ reklamacja w sklepie internetowym (odpowiedzi: 9) Witam, Miesiąc temu zakupiłam na allegro torebkę, opcja kup teraz. Niestety po niecałym miesiącu zepsułą się. Zawiadomiłam o tym sprrzedawcę i...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 03:16.