Pomyłka w cenie w sklepie internetowym
Witam wszystkich, ma pilne pytanie do osób znających się na rzeczy.
Zamówiłam szafę w sklepie internetowym, były dwa kolory do wyboru, Wybrałam oczywiście ten, który mi pasował. Nadmienię, że szafa jest w promocji, z 850 zł na 550 zł. Dostałam maila z informacją, że moje zamówienie zostało złożone, i że mam czekać na maila z potwierdzeniem przyjęcia zamówienia. W tym mailu również była informacja o kolorze i cenie szafy. następnego dnia otrzymałam maila o treści:
"Twoje zamówienie zostało potwierdzone przez naszego konsultanta. Realizacja zamówienia rozpocznie się w momencie zaksięgowania wpłaty na naszym koncie.
Informujemy, że Twoje zamówienie zmieniło status na: Oczekuje na wpłatę
Płatność: Przelew - cała kwota"
Zapłaciłam od razu a jeszcze następnego dnia otrzymałam telefon, że na stronę sklepu wkradł się błąd bo tylko ten drugi , nie wybrany przeze mnie kolor, jest w promocji. Moja szafa kosztuje 850 zł i mogą mi zaproponować rabat 50 zł. Powiedziałąm że się zastanowię i oddzwonię. proszę powiedzcie czy mam jakieś pole manewru?
Dodam jeszcze, że na stronie sklepu w regulaminie jet zapis:
"Informacje o Produktach zamieszczone na Stronie Internetowej Sklepów, a zwłaszcza ich cena jednostkowa lub dostępność, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego."
Wydaje mi się, że w chwili otrzymania drugiego maila o potwierdzeniu zamówienia umowa między nami została zawarta? Źle mi się wydaje?
|