Witam,
Piszę z taką sprawą która jest dla mnie bardzo ważna i potrzebuję pomocy.
Zakupiłem około 1,5 miesiąca temu aparat fotograficzny Fuji w Media Markt na raty.Długo się nim nie nacieszyłem bo po 2 tygodniach zaczęły się problemy z oprogramowaniem w nim (komunikaty "wyłącz i włącz ponownie" i nie mogłem robić nim zdjęć.
Odesłałem aparat na własną rękę do serwisu i czekałem miesiąc aż do mnie wróci.W karcie napisane "aktualizacja oprogramowania". Zrobiłem nim ze 3 zdjęcia aby sprawdzić czy działa po czym znów to samo
znów błąd.
Teraz mam go ponownie wysyłać i czekać kolejny miesiąc ??
Mając aparat 1,5 miesiąca większość spędził już w serwisie a potrzebuję aparat koniecznie na wakacje i z tą myślą go kupiłem.
Czy mogę żądać w Media Markt wymiany na inny model?? Jest w takiej sytuacji jakiś paragraf którym mógł bym się podeprzeć w sklepie ?
bardzo proszę o pomoc.