Brak blokady wykonywania połączeń po przekroczeniu limitu kredytowego.
Witam,
Mam następujący problem. Otóż właśnie otrzymałam informację SMS od swojego operatora, że zostaje mi zablokowana możliwość wykonywania połączeń (nie mam żadnych zaległości w płatnościach) i proszą mnie o pilny kontakt w tej sprawie. Ku mojemu wielkiemu zdziwieniu okazało się, że mój rachunek telefoniczny przekroczył magiczną kwotę 1000 zł i mam natychmiast uregulować płatność na którą faktura zostanie wystawiona dopiero w kolejnym okresie rozliczeniowym, czyli za miesiąc. Rachunek osiągną taką wysokość, ponieważ mój telefon pobierał aktualizacje korzystając z Internetu czego do końca byłam nieświadoma, ale jej kwestia ważniejsza. Operator pomimo zapisu w umowie, że limit kredytowy dla abonenta wynosi 244 zł z VAT i po przekroczeniu tej kwoty operator ma prawo zablokować telefon, takiej blokady nie zastosował, powiedzcie mi dlaczego. Dopiero po 3 krotnym przekroczeniu tej kwoty. Podobno blokada idzie z automatu, skoro operator sam wyznaczył sobie wysokość limitu dlaczego dopuścił do tego aby mój rachunek osiągnął taką wysokość. Czy coś z tym można zrobić, napisać jakąś reklamację czy odwołanie od płacenia tej kwoty ? Proszę o poradę w tej sprawie. Bardzo dziękuję. Pozdrawiam.
|