Reklamacja butów-Bershka

  • Autor wątku Autor wątku kina1986
  • Data rozpoczęcia Data rozpoczęcia
K

kina1986

Nowy użytkownik
Dołączył
08.2012
Odpowiedzi
3
Witam.
Mam pewien problem z reklamacją butów w sklepie Bershka.
Pękły mi buty na które mam gwarancję do marca 2013r.(wtedy minie 2 lata).
Oddałam buty do reklamacji 08.08.2012r.Ekspedientka, która przyjmowała buty spytała kiedy zauważyłam, że one pękły-wtedy ja odpowiedziałam, że na wiosne około kwietnia. Moje roszczenia zostały odrzucone z powodu zbyt późnej reklamacji. Ja nie wiedziałam o tym, że jest 2 miesiące od momentu zauważenia niezgodności towaru.Poza tym byłam za granicą więc i tak nie mogłam oddać ich wcześniej. Kupując buty pytałam się ekspedientki ile mają reklamacje i Pani odpowiedziała, że 2 lata nic nie mówiąc o 2 miesiącach od momentu gdy zauważy się wadę. Czy mam jeszcze jakąś szanse na odwołanie się?
 
Ale i tak sie odwołam.Uważam, że w sklepie powinni informować o wszystkich potrzebnych informacjach do uzyskania reklamacji.albo powinno to być na paragonie...
 
kina1986 napisał:
Ale i tak sie odwołam.Uważam, że w sklepie powinni informować o wszystkich potrzebnych informacjach do uzyskania reklamacji.albo powinno to być na paragonie...

A gdzie z łaski swojej by się to na paragonie zmieściło?
Poza tym, nikt nie ma obowiązku prowadzić Cię za rączkę całe życie,bo to w interesie klienta jest znać swoje prawa.
Odwołanie nic ci nie da,bo sklep miał prawo odrzucić reklamację,ze względu na przekroczenie terminu.
 
kina1986 napisał:
Ale i tak sie odwołam.Uważam, że w sklepie powinni informować o wszystkich potrzebnych informacjach do uzyskania reklamacji

Ale to tego typu odwołanie - dotyczące treści ustawy winnaś wnieść do TK stosowną drogą prawną...

Też uważam, że konsument winien być informowany o podstawie prawnej reklamacji (niektóre podmioty tak postępują). Jednak znając praktykę wiem, że i tak 90% osób nigdy do tej ustawy nie zajrzy, bo myślenie boli...
 
Powrót
Góra