Problem z siecia PLAY
Witam forumowiczow/ki,
moj problem przedstawia sie nastepujaco, a mianowicie: w kwietniu podpisalem umowe o swiadczenie uslug telekomunikacyjnych z siecia PLAY, wszystko bylo w porzadku az do 14.08.2012, wielu znajomych nie moglo sie do mnie dodzwonic gdyz slyszalo komunikat lektora "Nie ma takiego numeru", do 21.00 moglem wykonywac polaczenia wychodzace, jednak po 21.00 telefon zamilkl w obydwie strony.
Tego samego wieczoru zadzwonilem do BOK i przedstawilem sytuacje mila pani konsultantka wyjasnila mi iz do PLAY wplynelo zgloszenie/prosba o "Rozwiazanie umowy....ze wzgledu na upadlosc spolki i inne....", telefon jest zarejestrowany na mnie czyli osobe fizyczna jednak sluzy mi m.in do pracy, ale to malo istotne.
Ewidentnie ktos podszyl sie pode mnie , gdyz zarowno pisemnie, telefonicznie jak i droga internetowa nie wysylalem absolutnie takowego zgloszenia.Pani nie potrafila odpowiedziec jaka droga wplynelo do nich takowe zgloszenie, ja jej na to iz: wszystkie rozmowy sa nagrywane, przy podpisywaniu umowy skanowano moj dowod osobisty, posiadaja moj wzor podpisu.
Patowa sytuacja trwa juz tydzien, jestem bez telefonu , ktore jest m.in narzedziem pracy.
Czy jest sznasa aby numer znow zostal przywrocony, winni zaistnialej sytuacji ukarani i na jakie zadosc uczynienie moge liczyc?
Pozdrawiam
ossamus
|