Uszkodzony sprzęt uznany za sprawny - naprawa gwarancyjna
Witam.
Na początku chcę podziękować za stworzenie forum. Do tej pory tylko czytałem, teraz jednak muszę o coś zapytać, bo nie mogę nigdzie znaleźć odpowiedzi.
W październiku kupiłem sprzęt w sklepie 3kropki.pl (uważajcie na niego) i sprawa ciągnie się do teraz. Opisywany sprzęt niedługo (jakiś miesiąc) po zakupie uległ awarii nie z mojej winy. Jestem informatykiem i nie są mi obce te zagadnienia. Odesłałem więc na gwarancję. Otrzymałem odpowiedź, że sprzęt jest sprawny. Jak jest sprawny jak nie jest?! Takie rzeczy mogą pisać babciom, ale nie mi. Wiem co się zepsuło, ale nie mam czasu na takie zabawy. Poza tym zapłaciłem i uważam, że należy mi się gwarancja. Co robić? Mogę się gdzieś odwołać? Pisałem maile do sklepu, ale już nie odpisują. Zadzwoniłbym, ale chcę się powołać na konkretne paragrafy.
|