Reklamacja a ustawa konsumencka
Witam,
Klientka kupila sprzęt RTV. Wymaga on podłączenia do anteny i telewizora. Ma gwarancję producenta (2 latka, ale mniejsza o to). Po miesiącu przyniosła tenże sprzęt do sklepu że nie działa (nie odbiera programów). Wysłaliśmy do serwisu producenta, sprzęt wrócił z wpisem w karcie że sprawny. Po rozmowie z serwisantem okazało się że był niewłaściwie ustawiony (a właściwie nie był w ogóle ustawiony). Klientka została powiadomiona telefonicznie że sprzęt przyszedł z serwisu, że jest sprawny i że nie był ustawiony, na co ona odparła że go nie odbierze). Przyniosła pismo, że żąda wymiany na nowe, albo zwrot gotówki na podstawie ustawy konsumenckiej.
I co z tym zrobić? Pismo przyniosła dopiero po tym jak zawiadomiliśmy ją ze sprzet wrocil z serwisu producenta, i nie był uszkodzony.
|