reklamacja mebli - zwrot kosztów
Witam
Mam problem z moimi meblami i czy jest w ogóle możliwy zwrot pieniędzy? Opiszę sprawę od początku.
Meble zakupiłem w grudniu 2010 i dostałem na nie 2 lata gwarancji. Było dokładnie to łóżko, szafka nocna, komoda i szafa czyli komplet do sypialni od jednego producenta. Zaraz po montażu zauważyłem, że na bokach szafy od śrub są uwypuklenia - sprawa zgłoszona, boki wymienione jest oki. Następnie rozleciały się prowadnice w komodzie, zaczęły odklejać się szuflady i na końcówkach łóżka z dwóch stron zaczęła odklejać się okleina - sprawa zgłoszona, dostałem nowe prowadnice, klej i aż 4 boki łóżka czyli pewnie zdawali sobie sprawę, że znowu się odkleją. Teraz znowu dwa boki łóżka się odklejają, znowu padły prowadnice w komodzie i do tego zaczęła odklejać się okleina z szuflad z komody i szafki nocnej. Co mam zamiar w poniedziałek od razu zgłosić.
Moje pytanie brzmi czy jest możliwość zwrotu pieniędzy za cały komplet ponieważ gwarancja kończy się w grudniu a wiem, że jeżeli znowu dostanę od nich nowe prowadnice i powiedzmy szuflady to i tak to za długo nie wytrzyma a moje meble za rok będą wyglądały jak buble bo pewnie okleina zdąży się już wszędzie odkleić. Co mam w takim przypadku zrobić? Boję się po prostu, że producent świadomy, że zaraz skończy się gwarancja będzie chciał mi wcisnąć nowe elementy a za dwa miesiące nie będzie miał już ze mną żadnego problemu. Meble były bardzo drogie dla porównania do innego pokoju kupiłem w tym samym czasie z BRW i nic się z nimi nie dzieje a były połowę tańsze.
|