odwołanie od odmowy rozwiazania umowy z CP
Witam i proszę o pomoc.
Jestem tu nowa, ale postaram się opisać mój problem z Cyfrowym Polsatem.
Trzy miesiace temu podpisałam umowę dostępu do internetu przez CP.
Podczas instalacji, okazało się, że w domu zasięgu nie ma, więc zainstalowano mi antenę na dachu (dom jednorodzinny). Syg był słaby, ale jak stwierdził pracownik punktu sprzedaży tej firmy,internet bedzie działął poprawnie.
Parę dni było dobrze, choć chwilami zrywało połaczenie. Potem to już było tylko gorzej. Na moją prośbę o sprawdzenie siły tego sygnału, już Pan z CP nie reagował, umowa podpisana, więc klient złapany.Po kilkakrotnej składanej reklamacji w telefonicznym biurze obsługi klienta, Pan konsultant poradził mi, ze mam napisać wypowiedzenie umowy bez nakładania kary umownej.Z biura reklamacji CP dzwoniono kilka razy, sprawdzajac przesyłanie i odbieranie danych, (przy ostatnim takim sprawdzianie nie otwierała się żadna strona). Czasami złapię sygnał i działa jakiś czas, godz, dwie, a czasem tylko parę minut. Piszę ten post w nocy, a próbowałam od godz 20-by tu wejść. Rano znowu dzwoniłam do biura obsługi z przypomnieniem, że jutro upływa miesiąc od złożenia mojego pisma, więc się dowiedziałam, że jeszcze dzisiaj będzie wysłana odpowiedz, ale niestety odmowna, bo przecież mają potwierdzenie, ze z netu korzystam. A jak chcę umowę rozwiązać, to muszę zapłacić karę.Ręce mi opadają, mam płacić dwa lata za usługę, z której oni się nie wywiazują, a ja mam polować na syg, bo a nóż się uda choćby przelewy bankowe zrobić, a jak nie to na pocztę i tam rachunki płacić.
Proszę o pomoc, jak się od tej decyzji odwołać?
|