Serwis nie odsyła sprzętu, brak jakiegokolwiek kontaktu! - Forum Prawne

 

Serwis nie odsyła sprzętu, brak jakiegokolwiek kontaktu!

Witam! Dwa lata temu kupiłem odtwarzacz mp4 znanej na całym świecie marki. Po około 2 miesiącach odtwarzacz załapał usterkę. Okazało się że w tym modelu, to jest pierwsze co sie psuje. Odtwarzacz został wysłany na ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
20-09-2012, 21:49  
fr1man
Początkujący
 
Posty: 3
Domyślnie Serwis nie odsyła sprzętu, brak jakiegokolwiek kontaktu!

Witam!

Dwa lata temu kupiłem odtwarzacz mp4 znanej na całym świecie marki.
Po około 2 miesiącach odtwarzacz załapał usterkę. Okazało się że w tym modelu, to jest pierwsze co sie psuje. Odtwarzacz został wysłany na serwis. Nieodpłatnie zostało wszystko naprawione i po ok tygodniu player miałem z powrotem w rękach.

Niestety trochę ponad 2 miesiące temu ta sama usterka.
10 lipca odesłałem do naprawy pogwarancyjnej odtwarzacz MP4. Przed wysłaniem skontaktowałem się z biurem obsługi klienta, z pytaniem ile bedzie kosztowała pogwarancyjna naprawa układu w odtwarzaczu. Dostałem informację iż wyniesie to tyle i tyle. Zostałem poinstruowany również abym przesłał pisemną zgodę na pogwarancyjną odpłatną naprawę. Tak też uczyniłem. Sprzęt odesłałem na swój koszt do serwisu. Został doręczony po 2 dniach roboczych (mam potwierdzenie). Po około 2 tygodniach oczekiwania postanowiłem się zorientować co i jak z playerem. Niestety z serwisem nie ma żadnego kontaktu. Telefonu nikt nie odbiera. Na wysłanych 10 maili nie dostałem żadnej odpowiedzi. Skontaktowałem się z obsługą klienta, uzyskałem tylko informację, że oni nie zajmują się reklamacjami i że w tej sprawie muszę się kontaktować z serwisem, nie udzielą mi żadnych informacji. Dostałem mail do niby kierownika serwisu. Oczywiście zero odpowiedzi. Co kilka dni próbuje, ale niestety bezskutecznie.

Dodatkowo na forach internetowych jest multum tematów odnośnie właśnie tej sprawy. Brakiem kontaktu z serwisem.

Co mogę zrobić w tej sprawie ? Dodam że player kosztował nie mało bo ponad 500 zł. Proszę o pomoc!
fr1man jest off-line  
20-09-2012, 22:18  
Użytkownik
Gość
Domyślnie RE: Serwis nie odsyła sprzętu, brak jakiegokolwiek kontaktu!

Wysłać zapytanie listem poleconym ZPO.
Wezwać do niezwłocznego wydania sprzętu.
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Brak jakiegokolwiek kontaktu ze sprzedającym( oficjalny sklep Orange ) (odpowiedzi: 3) Witam. W dniu 9.12.13 zamówiłem za pośrednictwem serwisu akcesoria.orange.pl prezent świąteczny dla Mamy. Do dnia dzisiejszego nie otrzymałem...
§ Dałem sprzęt na raty koledze - brak spłaty i kontaktu (odpowiedzi: 7) Witam, jakiś czas temu oddałem komputer koledze na raty, umowa była słowna: miał dostać papiery do komputera w momencie, kiedy spłaci wszystko. Koleś...
§ Serwis od 6 miesięcy nie odsyła sprzętu - czy jest jakieś prawo po mojej stronie? (odpowiedzi: 4) Serwis około 6 miesięcy temu (na początku października) stwierdził, że urządzenie nadaje się do odesłania. Jednak od tego czasu nie wysłali go. Za...
§ Brak jakiegokolwiek kontaktu z rodzicami a studia. (odpowiedzi: 4) Nie mam żadnego kontaktu z rodzicami, od ojca mam zasądzone alimenty, a od matki sprawa zacznie się w przyszłym miesiącu. W przyszłym roku chciałabym...
§ Sprzęt na gwarancji - brak kontaktu ze sprzedającym przez dwa miesiące (odpowiedzi: 4) Oddałem na gwarancję w połowie czerwca sprzęt komputerowy. Przez pierwsze dwa tygodnie normalnie konwersowałem ze sklepem internetowym. Po dwóch...
§ odrzucenie spadku za życia ojca, z którym jest brak jakiegokolwiek kontaktu. (odpowiedzi: 4) Proszę o poradę w sprawie odrzucenia spadku mojego ojca, z którym nie posiadam kontaktu żadnego i nie wiem gdzie przebywa (nikt z rodziny również nie...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 05:33.