Serwis nie odsyła sprzętu, brak jakiegokolwiek kontaktu!
Witam!
Dwa lata temu kupiłem odtwarzacz mp4 znanej na całym świecie marki.
Po około 2 miesiącach odtwarzacz załapał usterkę. Okazało się że w tym modelu, to jest pierwsze co sie psuje. Odtwarzacz został wysłany na serwis. Nieodpłatnie zostało wszystko naprawione i po ok tygodniu player miałem z powrotem w rękach.
Niestety trochę ponad 2 miesiące temu ta sama usterka.
10 lipca odesłałem do naprawy pogwarancyjnej odtwarzacz MP4. Przed wysłaniem skontaktowałem się z biurem obsługi klienta, z pytaniem ile bedzie kosztowała pogwarancyjna naprawa układu w odtwarzaczu. Dostałem informację iż wyniesie to tyle i tyle. Zostałem poinstruowany również abym przesłał pisemną zgodę na pogwarancyjną odpłatną naprawę. Tak też uczyniłem. Sprzęt odesłałem na swój koszt do serwisu. Został doręczony po 2 dniach roboczych (mam potwierdzenie). Po około 2 tygodniach oczekiwania postanowiłem się zorientować co i jak z playerem. Niestety z serwisem nie ma żadnego kontaktu. Telefonu nikt nie odbiera. Na wysłanych 10 maili nie dostałem żadnej odpowiedzi. Skontaktowałem się z obsługą klienta, uzyskałem tylko informację, że oni nie zajmują się reklamacjami i że w tej sprawie muszę się kontaktować z serwisem, nie udzielą mi żadnych informacji. Dostałem mail do niby kierownika serwisu. Oczywiście zero odpowiedzi. Co kilka dni próbuje, ale niestety bezskutecznie.
Dodatkowo na forach internetowych jest multum tematów odnośnie właśnie tej sprawy. Brakiem kontaktu z serwisem.
Co mogę zrobić w tej sprawie ? Dodam że player kosztował nie mało bo ponad 500 zł. Proszę o pomoc!
|