Reklamacja części samochodowej - problem z odzyskaniem pieniędzy
Witam serdecznie wszystkich forumowiczów!
Mam następujący problem:
W sklepie motoryzacyjnym zakupiłam wentylator do samochodu - cena 200 zł. Po zamontowaniu w/w wentylatora po dwóch tygodniach nastąpiła awaria w aucie. Wentylator okazał się być uszkodzonym, w skutek czego doszło do kilku usterek w aucie. Naprawa samochodu kosztowała 550 zł.
Złożyłam w sklepie reklamację, przedstawiłam opinię mechanika oraz elektryka, którzy potwierdzają że powodem owej usterki jest niesprawny wentylator. Sprzedawca otrzymał również rachunki za naprawę samochodu.
Minęły dwa tygodnie, zero odpowiedzi od sprzedawcy więc odstąpiłam od umowy kupna i sprzedaży żądając zwrotu kosztów jakie poniosłam za naprawę samochodu oraz za wentylator. Niestety na to pismo również nie otrzymałam odpowiedzi w określonym terminie. Kolejnym pismem które wysłałam do sklepu było wezwanie do zapłaty kwoty 750 zł. Po ponad tygodniu Pan łaskawie zadzwonił informując mnie, że reklamacja została uznana za zasadną, ale zwrócą tylko i wyłącznie koszt wentylatora. W takiej sytuacji wysyłać kolejne, ostateczne już wezwanie do zapłaty z informacją o skierowaniu sprawy na drogę sądową? W tym momencie nie wiem jakie dalsze kroki powinnam podjąć w tej sprawie. Proszę o rady i pomoc.
Pozdrawiam serdecznie.
|