Przyjąć reklamację do rozpatrzenia.
Twoje tłumaczenie tutaj, że nie mogłeś sprawdzić nic nie znaczą ponieważ sam wskazałeś:
Cytat:
po szybkim podłączeniu do zewnętrznego monitora obraz wyświetlany jest poprawnie. |
A zatem:
Kupujący ma prawo reklamować towar, sprzedający nie ma prawa mu tego odmówić.
Kupujący wysyła towar na własny koszt z pisemną reklamacją obejmującą wady oraz żądania.
Sprzedający ma obowiązek przyjąć przesyłkę oraz rozpatrzyć reklamację. Reklamację rozpatruje zgodnie ze stanem faktycznym, a zatem: pozytywnie, uznając jej zasadność lub negatywnie, odrzucając roszczenia kupującego.
W pierwszym przypadku, w pierwszej kolejności usuwa wady i odsyła na własny koszt, a jeśli nie jest to możliwe, to zwraca środki kupującemu wraz z kosztami przesyłek. W drugim informuje o odrzuceniu reklamacji jako zasadnej i prosi o środki na odesłanie towaru.
Powyższe prawo do reklamacji daje rękojmia, mówi o tym Kodeks Cywilny (Art. 560.). Prawo to występuje przez okres 12 miesięcy od daty zakupu oraz należy poinformować sprzedającego nie później jak w ciągu miesiąca od dnia wykrycia wady.
PS
Nie wiem czemu mają służyć tłumaczenia o "dopłaceniu do przesyłki" ale nie ma to najmniejszego znaczenia. To twoja spraw, że zrobiłeś mu "prezent" w tej postaci.