Więc tak:
- Konsument - nabywał towar niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową od Przedsiębiorcy.
- reklamacja na podstawie ustawy jako Towar niezgodny z umową- ponieważ tablet został uszkodzony najprawdopodobniej podczas przesyłki, ma pobity ekran w kilku miejscach- jest wgniecione opakowanie.
Aukcja była- kup teraz
- zakupu przedmiotu dokonano - 2012-10-17
- zauważenie danej wady 2012-10-18
- data złożenia reklamacji 2012-10-19
- data rozpatrzenia reklamacji- mam czekać 30 dni
- inne istotne wady - opakowanie zewnętrzne przesyłki ( karton) był uszkodzony w formie wgniecenia. Brak było jakichkolwiek dodatkowych zabezpieczeń, oprócz naklejki ostrożnie szkło.
Przedmiot zakupu:
Tablet Goclever Tab a73
Opis zaistniałego problemu:
Otóż kupiłem na allegro tablet. Zamówiłem go przesyłką kurierską. Niestety po dostarczeniu przesyłki mama nie otworzyła jej przy kurierze. Po otworzeniu okazało się, że zakupiony towar jest uszkodzony tzn. miał pęknięty w paru miejscach ekran. Zadzwoniłem do sprzedającego i powiedziałem mu co i jak. Odpisał mi mailem że kurier przyjedzie następnego dnia by spisać protokół.
Spisałem protokół szkody dnia 2012-10-19.
Sprzedający mi wysłał link -
DPD Polska - przesyłki kurierskie, serwis miejski, krajowy, miedzynarodowy, usługi logistyczne -I powiedział mi że mam go wypełnić i czekać. Na szczęście zadzwoniłem na numer z powyższego linka i powiedziano mi, że tylko sprzedawca ma prawo ubiegać się o pieniążki.
Więc wysłałem mailem protokół szkody do SPRZEDAJĄCEGO.
I powiedział mi, że go wypełnił i teraz muszę czekać 30 dni.