Vectra-możliwy sposób zerwania umowy.
Witam.
Od 20 września zgłaszam problem z odbiorem telewizji cyfrowej, w jakości HD. Do dzisiaj usterka nie została usunięta pomimo kilkukrotnej wizyty serwisantów i instalatorów Vectry w moim domu.
Czy mogę wypowiedzieć umowę w trybie natychmiastowym? W regulaminie Vectry nie ma takiej opcji tylko miesięczny okres i to w wyjątkowych uzasadnionych przypadkach.
Chciałbym powołać się na niewywiązanie się z umowy na podstawie, której Vectra świadczy usługę odbioru telewizji cyfrowej - Pakiet Platynowy, w którym są dostępne 25 kanały w rozdzielczości HD. Poza tym w pakiecie ma również internet, który raz jest a raz nie a ja już nie mam siły dzwonić i czekać na załatwienie sprawy.
Wszystkie inne formy typu reklamacja pisemna, zgłoszenia telefoniczne itp. już wyczerpałem, a w odpowiedzi informują mnie, że mogę swoich roszczeń dochodzić przed sądem lub UKE.
pozdrawiam
|