Problemy z reklamacją towaru
Witam!
Mam problem odnośnie telefonu komórkowego. Kupiłam go w mixplusie 28.10.2010 r. i zgodnie z umową miałam na niego gwarancję przez 2 lata (do 28.10.2012r.). Telefon przez ten czas psuł się dwukrotnie i niestety- jak to najczęściej się zdarza- trzeci raz zepsuł się ostatniego dnia gwarancji. Sklepy zamknięte, gwarancja się skończyła i tu pojawia się problem. Z racji tego, że nie byłam obecna w miejscu zamieszkania przez dłuższy okres, do sklepu, w którym zakupiłam telefon, udałam się w listopadzie. Sprzedawczyni odmówiła przyjęcia telefon zarówno z tytułu gwarancji, jak i z tytułu niezgodności towaru z umową.
W tym momencie pojawia mi się pytanie:
Czy wg Ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego mam możliwość domagać się bezpłatnej naprawy telefonu w ciągu dwóch miesięcy od zauważenia usterki z tytułu niezgodności towaru z umową, nawet jeżeli minęły już dwa lata?
|