laptop
Nie wiedziałem gdzie wrzucić ten temat, dlatego postanowiłem zrobić to tutaj.
Niedawno przez internet kupiłem sobie laptop. Przyszedł do mnie i miał inne specyfikacje niż te, które widziałem na stronie. Okazało się, że firma(neonet) zdążyła już zmienić te dane na stronie. Zostałem z laptopem, którego nie zamawiałem. No ale strzeżonego Pan Bóg strzeże i godzinkę przed zakupem zrobiłem zdjęcie strony na której wyraźnie jest napisane to co chciałem dostać, a czego nie mam. Konsultowałem się z działem reklamacji i dostałem taką odpowiedź.
Witam
Na stronie internetowej był błšd. Nie mamy możliwo ci wymiany ponieważ nie istnieje model z procesorem i5 na który mogliby my wymienić, albowiem taki model nie był nigdy produkowany. Proponujemy zwrot całej należno ci za towar. Jeżeli zgadza się Pan na korektę, wy lemy kuriera po sprzęt, a gotówka zostanie zwrócona w Salonie w Słupsku w którym odbierał Pan sprzęt.
Pozdrawiam
Moje pytanie jest następujące :
Czy mam prawo domagać się laptopa, który zamawiałem mimo błędu na stronie, mimo tego, że laptop z takimi specyfikacjami, skoro taki właśnie zamówiłem(na co mam dowód w postaci zdjęcia)jest o 500 zł. droższy?
Czy nic z tym nie mogę zrobić?
pozdrawiam
|