Zerwanie umowy z Play - Forum Prawne

 

Zerwanie umowy z Play

Czy w przypadku, gdy operator nie wywiązuje się z umowy, można ją bezkarnie zerwać? Chodzi o Play online, na abonament. Podpisałam pół roku temu umowę na 18 mies., 12 Gb + gwarantowane 3 Gb gratis ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
13-12-2012, 16:17  
caramilla
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie Zerwanie umowy z Play

Czy w przypadku, gdy operator nie wywiązuje się z umowy, można ją bezkarnie zerwać? Chodzi o Play online, na abonament. Podpisałam pół roku temu umowę na 18 mies., 12 Gb + gwarantowane 3 Gb gratis co miesiąc. Nie nabili mi tych 3, miałam co miesiąc 12. Ostatnio musiałam za 25 zł dokupić pakiet, bo mi się limit przedwcześnie skończył. Dodam, że na infolinii nikt mnie nie ani razu nie poinformował, że nie mam tych dodatkowych 3 Gb, a pytałam kilkukrotnie czy wszystko jest w porządku, bo jakoś za szybko limit się wyczerpuje... Doszłam do tego sama grzebiąc w Play24.pl, zrobiłam reklamację, a Ci mi z łaski chcą za te pół roku zaniżanego abonamentu obniżyć jednorazowo opłatę abonamentową o 20 zł...
Najchętniej bym zrezygnowała z ich usług, czy w tej sytuacji to możliwe? I czy będę musiała oddać modem?
caramilla jest off-line  
13-12-2012, 16:37  
nomnes
Przyjaciel forum
 
nomnes na Forum Prawnym
 
Posty: 21.166
Domyślnie RE: Zerwanie umowy z Play

Czy w umowie jest zapis na temat owych 12 i 3 GB? Czy reklamację złożyłaś pisemnie? Co odpowiedzieli w reklamacji?
nomnes jest off-line  
13-12-2012, 16:43  
caramilla
Początkujący
 
Posty: 2
Domyślnie RE: Zerwanie umowy z Play

W umowie nie ma podanej ilości transferu tylko taryfa - u mnie to Play Online 69 dla dotychczasowych abonentów, na tamtą chwilę oferta ta brzmiała 12 Gb + 3 Gb (te dodatkowe 3 z kodu na dodatkowej karcie, mam ją dołączoną do umowy).
Reklamację zglosiłam pisemnie za pośrednictwem pani w punkcie obługi klienta (tej samej, u której zawierałam umowę). Odpowiedź Play:

dziękuję za zgłoszenie dotyczące internetu, które otrzymałam 09.12.2012 za pośrednictwem punktu sprzedaży.

Uprzejmie informuję, iż zapoznałam się ze zgłoszoną sprawą.

Chciałabym bardzo przeprosić za zaistniałe niedogodności. Jednocześnie zapewniam, że stale pracujemy nad poprawą obsługi Klientów oraz jakości świadczonych usług i będziemy dokładać starań, aby tego typu sytuacje nie powtarzały się w przyszłości. Zadowolenie klientów jest dla Nas bardzo ważne, toteż pouczono personel o konieczności dokładania najwyższej staranności w procesie obsługi Klientów.

Pakiet zwiększający limit o 3 GB został włączony na numerze 48794935774.

Jednocześnie dodaję, że ze względu na zaistniałą sytuację postanowiłam przyznać Pani upust na abonament w wysokości 10 zł, który będzie uwzględniony na 2 kolejnych fakturach (łącznie 20 zł). Jestem pewna, że zaproponowane przeze mnie rozwiązanie pozwoli na kontynuowanie współpracy w satysfakcjonujący Panią sposób.

Ufam, iż w pełni wyjaśniłam poruszoną kwestię. Zachęcam do oceny mojej pracy poprzez wypełnienie ankiety, do której link znajduje się poniżej.
caramilla jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ play zerwanie umowy (odpowiedzi: 7) nie zapłaciłam dwóch rachunków w play( dokładnie półtora rachunku) gdyż nie miałam pracy przez okres dwóch miesięcy. Znalazłam prace i na początku...
§ Zerwanie umowy z Play (odpowiedzi: 3) Witam, w niedzielę (18.09) podpisałem umowę na abonament z Play. Dopiero od wczoraj mam przeniesiony numer z T-Mobile, ale nie ważne... Czy mogę...
§ Zerwanie umowy z Play (odpowiedzi: 25) Witam wszystkich Mam następujący problem.Mam 16 lat :P i mój ojciec zawarł umowę z Play na internet:) Okazało się ze ten internet mi nie wystarcza...
§ Zerwanie umowy w Play (odpowiedzi: 3) Witam,mam pewien problem z siecią komórkowa play jakiś czas temu podpisałam umowę, pomijając fakt że na aktywacje czekałam trzy miesiące bo moja...
§ Zerwanie umowy z PLAY (odpowiedzi: 6) Witam dostałam wraz z fakturą zawiadomienie o nowym regulaminie i cenniku w play od 01 .lipca 2010 jezeli sie nie zgadzam to moge zrezygnowac ale...
§ play, zerwanie umowy (odpowiedzi: 2) Witam. Posiadam abonament z sieci play ale od pewnego czasu (pół roku) nie otrzymuję rachunków. Gdyby zdarzyło się to raz mogłabym uznać za potyczkę...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 02:15.