Wprowadzanie klienta w błąd
Witam!
Nie jestem pewien czy piszę w odpowiednim miejscu, jednak wydaje mi sięże tak.
Moja sytuacja wygląda w ten sposób: Byłem dzisiaj samochodem w serwisie Car Audio w którym zostały założone głośniki do mojego samochodu, ustalona została cena której nie chce przkraczać i pan w serwisie zaproponował mi głośniki za 499PLN, pobrał także 150PLN za montaż i 20PLN za jakąś przejściówke, łącznie ok 670 jednak uzyskałem rabat i cena końcowa wyniosła 640PLN. Zadowolony wróciłem do domu po czy dostaje telefon, że pan w serwisie się pomylił i że cena głośników to 599PLN. Zostałem poproszony o dopłatę 100PLN w ciągu najbliższych kilku dni, zostałem także ostrzeżony że wszystko było kręcone przez kamere.
Jakie są moje prawa w tym przypadku? Czy faktycznie muszę dopłacić te pieniądze czy też nie muszę, gdyż jest to błąd pracownika?
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
|