Wprowadzanie klienta w błąd - Forum Prawne

 

Wprowadzanie klienta w błąd

Witam! Nie jestem pewien czy piszę w odpowiednim miejscu, jednak wydaje mi sięże tak. Moja sytuacja wygląda w ten sposób: Byłem dzisiaj samochodem w serwisie Car Audio w którym zostały założone głośniki do mojego samochodu, ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
29-03-2007, 16:49  
Jatayu
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie Wprowadzanie klienta w błąd

Witam!
Nie jestem pewien czy piszę w odpowiednim miejscu, jednak wydaje mi sięże tak.

Moja sytuacja wygląda w ten sposób: Byłem dzisiaj samochodem w serwisie Car Audio w którym zostały założone głośniki do mojego samochodu, ustalona została cena której nie chce przkraczać i pan w serwisie zaproponował mi głośniki za 499PLN, pobrał także 150PLN za montaż i 20PLN za jakąś przejściówke, łącznie ok 670 jednak uzyskałem rabat i cena końcowa wyniosła 640PLN. Zadowolony wróciłem do domu po czy dostaje telefon, że pan w serwisie się pomylił i że cena głośników to 599PLN. Zostałem poproszony o dopłatę 100PLN w ciągu najbliższych kilku dni, zostałem także ostrzeżony że wszystko było kręcone przez kamere.
Jakie są moje prawa w tym przypadku? Czy faktycznie muszę dopłacić te pieniądze czy też nie muszę, gdyż jest to błąd pracownika?
Proszę o pomoc i pozdrawiam.
Jatayu jest off-line  
29-03-2007, 18:53  
Markiz32
Praktyk
 
Markiz32 na Forum Prawnym
 
Posty: 21.196
Domyślnie

nie musisz dopłacac ... ty ze swojej części umowy sie wywiazałeś... jeśli facet chce niech ci zakłada sprawę cywilną...

skoro ma nagrania to napewno wygra... to żart oczywiscie...
Markiz32 jest off-line  
29-03-2007, 23:22  
Colder
Stały bywalec
 
Colder na Forum Prawnym
 
Posty: 10.770
Domyślnie

Popieram przedmówce, Pan niech najlepiej nic nie robi. Ruch należy do sprawdawcy jesli chce się sądzić (w co wątpie), Pan ma papiery, że zrobił po umówionej cenie i to Pana obowiązuje.
Za takie pomyłki trzeba płacić, chodź wątpie zeby to faktycznei była pomyłka.
Colder jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Pizzeria - wprowadzanie klienta w błąd (odpowiedzi: 7) Witam, jakie prawa mamy my - klienci, gdy zamawiamy pizzę? Zamówiłem pizzę 50cm, przy dostawcy zmierzyłem i miała 45. Zadzwoniłem od razu do...
§ PZU Wprowadzanie w błąd Klientów (odpowiedzi: 5) Witam. Szukając ubezpieczenia nowego auta zahaczyłem o stronę PZU ONLINE. Na początku zwróciła moją uwagę ich reklama że przedłużając ofertę...
§ Czy celowe wprowadzanie klienta w błąd to oszustwo? (odpowiedzi: 7) Witam. Interesuje mnie, czy celowe i umyślne wprowadzenie klienta w błąd podlega pod art. 286 kk. Sprzedawca ma na Allegro wystawione części do...
§ Świadome wprowadzanie klienta w błąd (odpowiedzi: 1) Witam, w moim mieście znajduje się hipermarket firmy z nazwą koszulki w nazwie, która nagminnie oszukuje klientów. Robi to przy pomocy tak zwanych...
§ Wprowadzanie klienta w błąd? (odpowiedzi: 2) Witam,zamówiłem dzisiaj na allegro kod do gry, mianowicie klucz, przez który aktywuję produkt. Nie doczytałem całej aukcji, a na samym dole pisało...
§ wprowadzanie klienta w błąd (odpowiedzi: 1) Przy składaniu zamówienia zakupu kanapy w sklepie intern. widnieje wyrażnie że przy tym zamówieniu przesyłka jest darmowa jednakże dzwoniąc...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 07:50.