Reklamacja po raz trzeci i co dalej - Forum Prawne

 

Reklamacja po raz trzeci i co dalej

Witam serdecznie mam taki problem nie caly rok temu zakupilam kamere cyfrowa na raty o wartosci1400zl w sklepie Euro AGD po 5miesiecznym rozpoczeciu dluzszegonagrywania na wakacjach (uzytkowania kamery) okazalo sie ze ma ona pewna wade ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta


Odpowiedz
 
12-12-2008, 18:25  
Użytkownik
Gość
Domyślnie Reklamacja po raz trzeci i co dalej

Witam serdecznie mam taki problem nie caly rok temu zakupilam kamere cyfrowa na raty o wartosci1400zl w sklepie Euro AGD po 5miesiecznym rozpoczeciu dluzszegonagrywania na wakacjach (uzytkowania kamery) okazalo sie ze ma ona pewna wade a mainowicie podczas nagrywania w niektorych momentach obrza zacina sie sklada sie z malych kwadratow glos slychac jak przerywany trwa to pare sek potem przeskakuje na kolejne nagranie i wszystko jest oki myslelismy ze to wada plyt ale po zakupie kolejnych oryginalnych i nie oryginalnych problem wracal. Jednak nie zawsze kamera tak sie zachowuje tj podczas jednego nagrania calej plyty okazuje sie ze wszystko nagrane jest super a przy nast juz nie nie wiem od czego to zalezy. zanieslismy kamere do sklepu w celu reklamacji po 2 tyg otrzymalismy pismo od serwisu w radomiu ze owa usterke wykryto i potwierdzono w celu naprawy przekazano sprzet do autoryzowanego serwisu po 4tyg kiedy poszlam do sklepu odebrac kamere stwierdzono ze jest juz ale serwis drugi usterki nie widzi wiec nie naprawiono kamery i oddano mi ja ja w domu sprawdzilam i problem nadal jest wiec ponownie zanioslam kamere do sklepu w celu naprawy badz wymiany kamery i pan ponownie ja przyjal twierdzac ze chyba mi nie pomoga ale sprobuja bo serwisy lece sobie w kulki. prosze o pomoc co powinnam zrobic z tym problemem dalej jak ubiegac sie o wymiane badz naprawe posiadam kamere nie caly rok a nie moge jej poprawnie uzytkowac.
 
13-12-2008, 13:03  
Użytkownik
Gość
Domyślnie na dodatek

mam 120 km do tego sklepu a doddzwonic sie do nich nie moana probuje juz ktorys raz mam 3 nr 2 na infolinie i 1 stacjonarny i wkolko jest zajete albo nik t nie obiera wiec po uslyszenie ze nie ma jeszcze odp z serwisu co dwa tyg musze jezdzic 120 km!!!!prosze mi pomoc co powinnam zrobic jesli znowu oddadza mi nie naprawiona kamere zadam jej naprawy lub wymiany czy moge odstapic od umowy z nimi czy co? mam plyty z nagraniami przez kamere na ktorej sa widoczne te podane usterki ale nie bardzo ich to obchodzi co robic??
 
16-12-2008, 12:52  
Użytkownik
Gość
Domyślnie

prosze niech ktos cos mi doradzi pisalam juz wszedzie do federacji praw konsumenta itp ale chciala bym zapytac jakie mam prawo jak klient czy mam prawo zadac zamiany towaru i czy mnoge odstapic od umowy i czym skutkuje odstapienie od umowy
 
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Reklamacja/Gwarancja po raz trzeci (odpowiedzi: 6) Witam. Siedząc na wykładzie kiedyś obiło mi się o uszy, że podczas 3 reklamowania/oddawania na gwarancję (nie wiem jaka jest różnica) można...
§ Reklamacja po raz trzeci (odpowiedzi: 8) Witam, 28 czerwca 2013 zakupiłem drukarkę fotograficzną, sprzęt dziś popsuł się po raz trzeci. Po raz trzeci będzie wysyłany na serwis ( ostatni...
§ reklamacja odrzucona, co dalej aby... (odpowiedzi: 8) Proszę o podpowiedź. Kupiłem NAJDROŻSZĄ maszynę przemysłową szyjącą w firmie NN. Ponieważ nie wykonuje jednej z dwóch podstawowych dla tych maszyn...
§ reklamacja i co dalej?? (odpowiedzi: 2) Reklamowałem sprzęt sportowy i niestety moja reklamacja nie została pozytywnie rozpatrzona, mam pytanie co dalej: Czy mam odwołać się od decyzji...
§ Reklamacja okien i co dalej (odpowiedzi: 20) Witam chciałem się zwrócić o poradę, co możemy jeszcze zrobić by zmusić firmę do współpracy i wymiany wadliwych okien Sprawa dotyczy okien, które...
§ Reklamacja laptopa co dalej? (odpowiedzi: 1) Witam przy 4 usterce mojego laptopa złożyłem reklamacje o niezgodność towaru z umowa, w którym zażądałem wymiany urządzenia na nowe. W piśmie od...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 01:37.