Reklamacja po raz trzeci i co dalej
Witam serdecznie mam taki problem nie caly rok temu zakupilam kamere cyfrowa na raty o wartosci1400zl w sklepie Euro AGD po 5miesiecznym rozpoczeciu dluzszegonagrywania na wakacjach (uzytkowania kamery) okazalo sie ze ma ona pewna wade a mainowicie podczas nagrywania w niektorych momentach obrza zacina sie sklada sie z malych kwadratow glos slychac jak przerywany trwa to pare sek potem przeskakuje na kolejne nagranie i wszystko jest oki myslelismy ze to wada plyt ale po zakupie kolejnych oryginalnych i nie oryginalnych problem wracal. Jednak nie zawsze kamera tak sie zachowuje tj podczas jednego nagrania calej plyty okazuje sie ze wszystko nagrane jest super a przy nast juz nie nie wiem od czego to zalezy. zanieslismy kamere do sklepu w celu reklamacji po 2 tyg otrzymalismy pismo od serwisu w radomiu ze owa usterke wykryto i potwierdzono w celu naprawy przekazano sprzet do autoryzowanego serwisu po 4tyg kiedy poszlam do sklepu odebrac kamere stwierdzono ze jest juz ale serwis drugi usterki nie widzi wiec nie naprawiono kamery i oddano mi ja ja w domu sprawdzilam i problem nadal jest wiec ponownie zanioslam kamere do sklepu w celu naprawy badz wymiany kamery i pan ponownie ja przyjal twierdzac ze chyba mi nie pomoga ale sprobuja bo serwisy lece sobie w kulki. prosze o pomoc co powinnam zrobic z tym problemem dalej jak ubiegac sie o wymiane badz naprawe posiadam kamere nie caly rok a nie moge jej poprawnie uzytkowac.
|