Witam Wszystkich,
Mam mały problem. Wykupiłem popularny kupon rabatowy na 3-dniowy pobyt nad morzem w pewnym hotelu, którego nazwy nie będę na razie wymieniał

Mój kupon jest ważny (tj. do wykorzystania) do dnia 28 lutego 2013 roku i jest w nim opcja, za którą zapłaciłem dodatkowo - pokój typu Studio.
Moje pytanie jest następujące:
Co mogę zrobić jeżeli hotel odpowiada, że nie ma takich pokoi (wszystkie podobno zarezerwowane) do końca lutego a jedyną opcją, którą mogą mi zaproponować jest pokój przystosowany do osób niepełnosprawnych (z całym szacunkiem dla tych osób).
Czy mogę w takim momencie odstąpić od umowy i zażądać zwrotu środków?
Pytanie tylko od jakiej strony?
Czy od firmy oferującej taki kupon czy bezpośrednio od hotelu ???
Dziękuję za pomoc i wskazówki jak może wyglądać moja rozmowa z kierownikiem hotelu