1.Każdy klient będący konsumentem, może odstąpić od umowy zakupu zrealizowanej na odległość.
2.Na odstąpienie od umowy Klient ma 10 dni od daty otrzymania zamówionego produktu.
3.Sklep zastrzega sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu, jeśli zwrócony towar będzie zmieniony ponad granice zwykłego zarządu (na przykład zniszczony, noszący wyraźne ślady użytkowania).
4.Ze względów higienicznych sklep nie przyjmuje zwrotów używanych słuchawek dokanałowych i dousznych. W przypadku wątpliwości co do możliwości realizacji zwrotu, prosimy o kontakt z obsługą online.
5.Klient odsyła zwracany produkt na adres wskazany przez obsługę sklepu online.
W przypadku braku zastrzeżeń, zwrot pieniędzy za towar zostanie dokonany w ciągu 14 dni od dnia otrzymania zwrotu, na podany przez Klienta numer rachunku bankowego.
Poniżej można pobrać przykładowy wzór formularza odstąpienia od umowy.
Jest to regulamin dotyczący zwrotu towarów. Nie widzę nigdzie wzmianki na temat tego, że nie można zwrócić towaru odebranego w placówce stacjonarnej.
Kupujący (konsument) może w przeciągu 10 dni od daty otrzymania przesyłki z zamówieniem odstąpić od umowy bez podania przyczyn, jeżeli zwrócony towar będzie w stanie niezmienionym ponad granice zwykłego zarządu. W sprawie odstąpień prosimy o kontakt z obsługą sklepu pod adresem e-mail
kontakt@mp3store.pl
W przypadku odbioru zamówienia w sklepie stacjonarnym MP3store, zamówienie takie jest traktowane jako rezerwacja a do zawarcia umowy sprzedaży z klientem dochodzi w momencie wydania towaru i wystawienia dokumentów sprzedaży (faktury bądź paragonu).
Tutaj chyba najważniejszy fragment regulaminu.
Zatem mogę zwrócić towar?
@EDIT@
Dodam link do całego regulaminu, na szwelki wypadek:
http://www.mp3store.pl/#top_info