Kupujący próbuje wyłudzić zwrot pieniędzy?
Witam,
Niedawno sprzedałem za pośrednictwem popularnego serwisu aukcyjnego ekspres do kawy. Był on w 100% sprawny, jako że przed wysyłką zrobiłem w nim ostatnie dwie kawy po czym został umyty i spakowany do wysyłki (mam na to świadków, że był sprawny przed wysyłką). W kilka dni po otrzymaniu przesyłki, kupujący który sprzedaje na swoich aukcjach wiele ekspresów, napisał do mnie że ekspres jest uszkodzony (drobne uszkodzenie), i że chce tą sprawę jakoś załatwić. Uważam, że jest to ewidentna próba wyłudzenia pieniędzy, lub też kupujący próbuje zrobić mnie w łosia wymieniając sobie tą drobną część na własny użytek. Chce mi odesłać przedmiot. Czy muszę zwracać pieniądze i zostać z popsutym przedmiotem? Czy mogę za przeproszeniem wypiąć się na całą sytuację? Jak wygląda sprawa rękojmi pomiędzy osobami fizycznymi (bo jako osoba fizyczna zakupił ten ekspres, choć wszystko wskazuje na fakt, że prowadzi działalność gospodarczą).
Bardzo proszę o poradę, bo czuję się bezradny wobec tej sytuacji.
Z góry dziękuję za odzew.
Pozdrawiam.
|