RE: Zwrot pieniędzy w przypadku reklamacji oraz zrzucanie winy na kupującego
Reklamację zgłosiłem za pomocą formularza na stronie internetowej sklepu, opisałem tam problem i otrzymałem w odpowiedzi nr RMA i instrukcję jak odesłać sprzęt. Nie miałem sprecyzowanych żądań, po prostu zgłosiłem, że sprzęt nie działa od nowości, po kontakcie telefonicznym powiedziano mi, że sprzęt zostanie wymieniony na nowy jeżeli rozpatrzą moją reklamację.
Ze zwrotu sprzętu nie skorzystałem ponieważ wstępnie chciałem otrzymać nowy towar. To co wykupiłem obejmowało trochę więcej rzeczy, wkleję całość:
"Dodatkowe ubezpieczenie od uszkodzeń mechanicznych w transporcie.
Jeśli opakowanie nie było uszkodzone a Klient już po odjeździe kuriera i otwarciu przesyłki stwierdził jej uszkodzenie mechaniczne powstałe w wyniku niewłaściwego transportu ma możliwość zgłoszenia takiego uszkodzenia w ciągu 7 dni od odebrania towaru.
Wymiana produktu z wadą fabryczną lub zwrot pieniędzy w trybie natychmiastowym.
Jeżeli w ciągu 10 dni od momentu odbioru towaru Klient zgłosi jego wadę fabryczną a jego produkt nie będzie nosił śladów użytkowania, ma prawo do wymiany produktu na nowy w trybie natychmiastowym
Jeżeli towar reklamowany nie będzie już dostępny, AGITO zaproponuje wymianę na inny o podobnych parametrach. Jeżeli Klient wybierze zwrot należności AGITO zwróci zapłatę w ciągu 24 godzin od momentu kiedy Klient zrezygnuje z zamiennego towaru
Przedłużone do 14 dni prawo do zwrotu towaru bez przyczyny. Czas w jakim Konsument (nie firma) może zwrócić towar bez podania przyczyny w ramach Specjalnej Ochrony Reklamacyjnej jest wydłużony z 10 do 14 dni.
Gwarancję "door to door" na wszystkie produkty objęte gwarancją Agito.
W przypadku uzasadnionej reklamacji produktów serwisowanych przez Agito wszystkie koszty transportu od i do Klienta pokrywa AGITO."
Czy w takiej sytuacji, mogę po prostu zażądać zwrotu pieniędzy? Towar otrzymałem 28 lutego, od otrzymania minęło już 13 dni z czego towaru nie ma u mnie juz 8 dni (odesłałem go 5 marca).
|