06-04-2013, 07:26
|
| Stały bywalec | RE: nc+ połączenie cyfry+ i telewizji n
UOKiK się tym przecież zajmuje. Poczekaj spokojnie co oni postanowią.
|
| |
06-04-2013, 07:36
|
| Stały bywalec | RE: nc+ połączenie cyfry+ i telewizji n Cytat:
Napisał/a tomakalam UOKiK się tym przecież zajmuje. |
Oczywiście wiem o tym.
Ciekawy jestem opinii na Forum.
Tym bardziej, że został przez nc+ określony termin rozwiązania dotychczasowej umowy (oświadczenie o rozwiązaniu umowy powinno być złożone w formie pisemnej do dnia dziewiętnastego kwietnia br.).
|
| |
06-04-2013, 09:28
|
| Stały bywalec | RE: nc+ połączenie cyfry+ i telewizji n
Nie udowodnią, że powiadomili Ciebie o ofercie, a więc można przyjąć, iż zmienią warunku umowy w trakcie trwania umowy. Jak sądzę, z tego tytułu nie ustanowili w umowie żadnej kary umownej?
|
| |
06-04-2013, 09:29
|
| Moderator w spoczynku | re: Operator telewizyjny
Przykleiłam ten wątek, biorąc pod uwagę ilość postów dotyczących tego problemu, trzymajmy się jednego wątku.
|
| |
06-04-2013, 14:04
|
| Gość | RE: nc+ połączenie cyfry+ i telewizji n Cytat:
Napisał/a Colder Jak sądzę, z tego tytułu nie ustanowili w umowie żadnej kary umownej? |
Nie, za to wzrasta cena i zmienia się oferta w wyznaczonym dniu.
Ja swoją umowę wypowiadam, a później się zobaczy.
|
| |
06-04-2013, 14:09
|
| Stały bywalec | re: Operator telewizyjny
No tak, ale mam tutaj na myśli niedotrzymanie przez nich warunków umowy. Brak w takim wypadku sankcji finansowych jest pewnego rodzaju nieproporcjonalnością uprawnień wynikających z umowy.
|
| |
06-04-2013, 14:42
|
| Stały bywalec | re: Operator telewizyjny Cytat:
Napisał/a Colder mam tutaj na myśli niedotrzymanie przez nich warunków umowy. Brak w takim wypadku sankcji finansowych jest pewnego rodzaju nieproporcjonalnością uprawnień wynikających z umowy. |
O to samo mi chodzi.
Jest to umowa konsumencka.
To operator nie wywiązuje się z warunków umowy.
Rozwiązanie umowy niczego nie załatwia, ponieważ zdecydowałem się na nią ze względu na ofertę, cenę i promocję która miała obowiązywać w moim przypadku do końca sierpnia.
Pozbawiony zostałem tym samym wynegocjowaniem korzystnej umowy u innego operatora. |
| |
06-04-2013, 14:50
|
| Gość | re: Operator telewizyjny Cytat:
Napisał/a man62 Rozwiązanie umowy niczego nie załatwia |
Gdyby 5% ludzi wypowiedziało umowy, firma musiałaby się ugiąć (tak działaja korporacje). Lecz ponieważ w Polsce niemożliwe jest wspólne działanie - biadolcie sobie.
Po wysłaniu wypowiedzenia zadzwoni miły Pan konsultant z nowymi, lepszymi warunkami, które odrzucę, więc je poprawi, więc znowu odrzucę i okaże się, że ma coś w zanadrzu.
Oczywiście wymaga to wysiłku, ponieważ trzeba wyslac list na poczcie, wcześniej go napisawszy - co wymaga wstania od komputera i uniemożliwia biadolenie na fejsie, jaki to NC+ jest zły.
|
| |
06-04-2013, 17:41
|
| Stały bywalec | re: Operator telewizyjny Cytat:
Napisał/a stern-75 zadzwoni miły Pan konsultant z nowymi, lepszymi warunkami, które odrzucę, więc je poprawi, więc znowu odrzucę i okaże się, że ma coś w zanadrzu. |
Zgadza się. Powszechnie znany fakt cierpliwym. Cytat:
Napisał/a stern-75 trzeba wyslac list na poczcie, wcześniej go napisawszy |
Niekoniecznie,można złożyć w salonie nc+. Cytat:
Napisał/a stern-75 co wymaga wstania od komputera i uniemożliwia biadolenie |
Fakt. A i do tego pogoda sprzyja |
| |
07-04-2013, 06:51
|
| Stały bywalec | re: Operator telewizyjny
nc+ chyba próbuje ratować sytuację.
Od wczoraj pojawia się na ekranie tv informacja:
"Od 05.04.br. dla dotychczasowych Abonentów nPremium w ramach dotychczasowego abonamentu (6 kanałów premium canal+)."
Słaby to zabieg marketingowy (czyt. ratujący) jeżeli dotyczy wyłącznie nPremium.
Mój abonament nosił tajemniczą nazwę "6m". |
| |
07-04-2013, 07:10
|
| Przyjaciel forum | re: Operator telewizyjny
stern-75:
W moim przypadku nawet nie trzeba było wysyłać dokumentów. Wystarczyły dwa telefony i abonament mam obniżony o 30 % w stosunku do pierwotnego, a wiem że są osoby, które telefonicznie wynegocjowały więcej. W tej cenie, co ja mają prawie pełny pakiet.
Osobiście taka polityka mi się nie podoba, bo przypomina kupowanie ubrań na targu - pani drogo, pani drogo, dam 5 zł, nie 8 zł, nie dam tylko 5 zł. Poza tym burzy zaufanie konsumenta, przecież następnym razem będę się jeszcze bardziej kłócił o cenę, tylko po co tak postępują, w ten sposób zrażą do siebie wiele osób.
Co do meritum odszkodowanie równe co najmniej kosztowi zakupu zestawu oraz ryczałtowi za każdy dzień niedokończenia umowy.
|
| |
07-04-2013, 07:43
|
| Stały bywalec | re: Operator telewizyjny Cytat:
Napisał/a rafal_26 Co do meritum odszkodowanie równe co najmniej kosztowi zakupu zestawu oraz ryczałtowi za każdy dzień niedokończenia umowy. |
Gdzie to wyczytałeś?
Udało mi się odszukać jedynie taki oto zapis:
(Regulamin, Rozdział XI punkt 2)
"Abonentowi przysługuje odszkodowanie za każde kolejne rozpoczęte 24 godziny Awarii..."
|
| |
07-04-2013, 07:53
|
| Ekspert | re: Operator telewizyjny
Przypominam, co młodszym kolegom, że podobne "cyrki" były przy przejęciu Vizji przez Canal+. Równie niekorzystne propozycje, nie do odrzucenia. Nie było siły społeczności internetowej. Walczyli nieliczni. Wywalczyłem umowę bezterminową, abonament premium za pięć dyszek, dekoder bez opłaty za wynajem ( była taka opłata) Jak zmieniają ofertę, cennik, warunki. Skrobię pismo, że wypowiadam im Umowę i przechodzę do konkurencji. I czekam  Dzwonią - negocjuję....przez około 10lat płacę prawie tyle samo. Oczywiście teraz mogę w każdej chwili wymówić im Umowę. Tylko jaka alternatywa? Poczekam, co UOKiK wymyśli.
|
| |
07-04-2013, 09:16
|
| Gość | re: Operator telewizyjny Cytat:
Napisał/a rafal_26 Osobiście taka polityka mi się nie podoba, bo przypomina kupowanie ubrań na targu - pani drogo, pani drogo, dam 5 zł, nie 8 zł, nie dam tylko 5 zł. Poza tym burzy zaufanie konsumenta, przecież następnym razem będę się jeszcze bardziej kłócił o cenę, tylko po co tak postępują, w ten sposób zrażą do siebie wiele osób. |
od paru lat nie istnieje przecież polityka dbania o dotychczasowego klienta. Stąd takie cyrki.
|
| |
07-04-2013, 09:30
|
| Stały bywalec | re: Operator telewizyjny Cytat:
W moim przypadku nawet nie trzeba było wysyłać dokumentów. Wystarczyły dwa telefony i abonament mam obniżony o 30 % w stosunku do pierwotnego, a wiem że są osoby, które telefonicznie wynegocjowały więcej. W tej cenie, co ja mają prawie pełny pakiet.
|
Trzeba najpierw się tam dodzwonić...
|
| |  | |
Podobne wątki na Forum Prawnym | Wątek | § Operator telewizyjny wprowadzenie klienta w błąd i poniesione koszta (odpowiedzi: 3) Witam
Jestem od 5 lat klientem ***, było wszystko ok.
3 tygodnie temu podpisałem nowa umowę bo chciałem Canal plus Sport.
Niestety od samego... | § Operator telewizyjny (odpowiedzi: 7) Witam, domyślam się, że temat był już poruszany jednak liczę na Państwa pomoc.
Problem dotyczy ***...
W lipcu tego roku wypowiedziałam *** umowę,... | § abonament telewizyjny (odpowiedzi: 1) Jezeli to nie ten dzial prosze o przeniesienie. Po 5 latach dostalem upomnienie do zapłaty na kwote ponad 1000zł za abonament telewizyjny. Mam na... | § Abonament telewizyjny (odpowiedzi: 2) Witam.
Chciałbym na swojej uczelni powiesić 2 telewizory na której będą wyświetlane tylko ogłoszenia. Mój problem polega na tym, że za każdy... | § Abonament telewizyjny (odpowiedzi: 25) Witam
mam takie pytanie
czy jezeli mam podpisana umowe z cyfrowym polsatem
to moge zrezygnowac z placenia abonamentu rtv??
bo to tak jak placic 2... | | |