Witam,
Potrzebuje pilnie porady, ponieważ nie wiem czy mam odbierać telefon, czy nie i jakie kroki dalej podjąć.
Sprawa wygląda następująco:
Oddałem na gwarancję mojego Iphone 4s, gwarancja została uznana i został przyznany mi NOWY telefon. Odebrałem go z punktu T-Mobile ponieważ telefon zakupiłem u nich. Wróciłem do domu podłączyłem telefon do laptopa w celu odtworzenia danych. I dojrzałem, że mój Iphone 4S jest uszkodzony, jest to uszkodzenie mechaniczne w dolnej części telefonu, którego nie dostrzegłem w salonie T-mobile. Od razu tego samego dnia poszedłem do tego samego punktu i to zgłosiłem. Oni odesłali do firmy REGENERSIS, ponieważ oni zajmują się serwisem telefonów z T-Mobile. I tutaj zaczyna się problem ponieważ odrzucili moją reklamacje, argumentując to tym, że podłączyłem telefon do komputera co widać w pamięci telefonu i że oni nie mogli uszkodzić go u siebie. Ja tego uszkodzenia nie zrobilem ponieważ dbam o telefon i aparat, który oddałem był w stanie idealnym mimo upływu przeszło 7 miesięcy. Pracownik punku zapisał na gwarancji iże telefon jaki oddałem był w stanie idealnym i takiego też oczekuję. Co mam teraz zrobić? Ponieważ od miesiąca nie mam znowu telefonu, nacieszyłem się nim może godzine. Telefon jest już z powrotem w punkcie T-mobile i nie wiem czy mam go odbierać, czy też nie.
Proszę o pomoc
Dodam jeszcze, iż znalazłem stronę na której jest wiele osób, które twierdzą iż firma Regenersis ich oszukała, lub odesłała uszkodzony sprzęt
https://www.facebook.com/Uwaga.na.serwis.Regenersis