Producent, serrwis i mój komputer
Witam,
Mój komputer niestety zepsuł się, a że był na gwarancji to został zawieziony do serwisu. Po odebraniu go po kilku dniach nadal wykazywał oznaki niesprawności, wiec zawieziony został po raz drugi, sytuacja się powtórzyła trzeci raz. Wadliwy jest jeden z podzespołów (jestem inżynierem komputerowym, więc stwierdzenie, co jest wadliwe, nie jest trudne), zresztą serwisant nie chce go wymienić bo jak to określił "musiałby wymienić pół komputera i kto za to zapłaci". Ale po użyciu mocnych argumentów komputer został kolejny raz serwisowany. Obecnie minął już ponad miesiąc od ostatniego serwisowania (sprawa się już toczy od stycznia). Serwisant twierdzi, że wysłał płytę główną do głównego serwisanta i ze do dotąd nie otrzymał odpowiedzi. Czy są jakieś ustalone prawnie terminy naprawy? Wydaje mi sie, po prostu, że użyty w moim komputerze podzespół nie był nowy i że serwisant w ogóle go nigdzie nie wysłał, czeka tylko na moją "olanie sprawy" lub propozycje wymiany podzespołów za zapłata? Czy mam szanse jakoś wyegzekwować wymianę wadliwych podzespołów?
Dziękuje za odpowiedź
|