Tracer OVO 2.0, a gwarancja serwisowa.
Witam, szukałem odpowiedzi na moje pytanie, ale nigdzie nie znalazłem nic konkretnego. Ponad dwa tygodnie temu zgłosiłem zepsuty sprzęt, sprzedawca mówił, że jest możliwa wymiana sprzętu tego samego dnia lub jutrzejszego, następnie po 2 dniach napisałem co z moim sprzętem, a on do mnie, że wysłał na gwarancje do serwisu Tracer, nie byłem poinformowany o zamiarze wysłania tego sprzętu do naprawy. Jako, że nie miałem książeczki gwarancyjnej(na podstawie paragonu), to nie wiem jakie prawa mi przysługują. Do sprzedawcy dzwoniłem kilka razy, ten mnie zapewniał, że sprzęt został wymieniony, to będę o tym poinformowany, mija kolejny dzień i nadal żadnej wiadomości.
Proszę o szybką odpowiedź.
Pozdrawiam.
|