Witam
Posiadam internet w neti od 5 lat. Stara umowa była na 6mb/s, natomiast nowa obowiązująca to "szybki internet max 20". Jak zapewniała pani konsultantka przez telefon że internet będzie maksymalny na jaki pozwala łącze ale nie wyższy niż 20mb/s. Maksimum mojego łącza to 6mb/s.
Działał do tej pory(czyli jakieś 8 miesięcy) super tj 6,14 mb/s. Ostatnio prędkość spadła do 3,07 mb/s.
Po zgłoszeniu usterki Netia oświadczyła że operator macierzysty(Orange) ma przeciążoną centrale i w związku z tym mogą mi zaproponować 30% upustu na abonament czyli z 59,90 na około 45zł za miesiąc. Nie bardzo mi się to podoba, tym bardziej że naprawą usterki jest rozbudowa centrali a jak to w Polsce wiadomo że nie rozbudują tego z dnia na dzień.
Umowa była przedłużana telefonicznie, nie przysłali żadnego regulaminu ani aneksu do starej umowy.
Czy mogę wypowiedzieć umowe z winy operatora?
Z góry dziekuje za chęć pomocy