skep "absolutnie wszystko po 2,5zł" w rzeczywistosci drozej - Forum Prawne

 

skep "absolutnie wszystko po 2,5zł" w rzeczywistosci drozej

witam,kupiłem dzis w sklepie reklamowanym jako "absolutnie wszystko po 2,5zł" dwie ramki na zdjecia i 2 zapachy pani ktorej płaciłem powiedziała ze kosztuje to 12 zł,nie dostałem rowniez paragonu.moze gdybym zarzadał paragonu to zmieniła by ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:

  • § Reklamacja obuwia
    Witam, 31 stycznia oddałem obuwie na reklamację drugi raz z tą sama wadą, odpowiedź, że zostaną naprawione...
  • § Brak zwrotu pieniędzy za niedo...
    Witam, moja sprawa ciągnie się już dosyć długo bo od 30 maja 2016. Wylicytowałem telefon na Allegro za ok 1300...
  • § Reklamacja z tytułu rękojmi - ...
    Witam, Jestem w trakcie reklamacji dysku w z tytułu rękojmi. Dysk SSD Plextor M6S z dnia na dzień padł,...

Odpowiedz
 
13-01-2009, 14:40  
facetxxx279
Użytkownik
 
Posty: 60
Domyślnie skep "absolutnie wszystko po 2,5zł" w rzeczywistosci drozej

witam,kupiłem dzis w sklepie reklamowanym jako "absolutnie wszystko po 2,5zł" dwie ramki na zdjecia i 2 zapachy pani ktorej płaciłem powiedziała ze kosztuje to 12 zł,nie dostałem rowniez paragonu.moze gdybym zarzadał paragonu to zmieniła by cene na 2,5.chodzi mi o to czy to nie oszustwo przyciagac klijenta niska cena a pózniej musi płacic wiecej.z tego co wiem to juz drugi z takich "tanich "sklepów działajacych w moim miescie i stosujacych ta sama technike sprzedazy.czy tak wolno robic? pozdrawiam
facetxxx279 jest off-line  
13-01-2009, 15:56  
pytanko
Przyjaciel forum
 
Posty: 372
Domyślnie

nie
pytanko jest off-line  
13-01-2009, 15:57  
werty10
Użytkownik
 
Posty: 188
Domyślnie

nie wolno
kazdy przedmiot powinien byc oznaczony ceną
jezeli na sklepie jest napisane wszystko po 2,5, a nie ma innej ceny w srodku w widocznym miejscu to powienienes zaplacic 2,5
moze to pani sprzedawczyni sobie cos dodaje?
werty10 jest off-line  
13-01-2009, 16:00  
PiotrRaczyński
Zbanowany
 
Posty: 47
Domyślnie

Nadal możesz żądać paragonu. Takie prawo przysługuje Ci w okresie 7 dni od daty zakupu.
PiotrRaczyński jest off-line  
14-01-2009, 21:05  
facetxxx279
Użytkownik
 
Posty: 60
Domyślnie

na razie dziekuje za pomoc ,jutro staram sie o paragon.
facetxxx279 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ likwidacja firmy - jak to wszystko "wyprostować" (odpowiedzi: 4) Dawno temu, ówczesny pracodawca zmusił mnie do założenia działalności. Nie miałam do tego serca, głowy, ani chęci - przerastało mnie to. Prowadziłam...
§ "powinno" = "byłoby dobrze, gdyby" czy "bezwzględnie musi"? (odpowiedzi: 3) Pytanie: Co w języku prawnym dokładnie znaczy wyraz "powinno"? "Byłoby dobrze, gdyby" czy "bezwzględnie musi"? Dotyczy: Rozporządzenia ministra...
§ jak w zeznaniu napisać poszczególne osoby w ciągu "i","oraz","a, takze (odpowiedzi: 1) Dzień dobry Wiem, że to jest forum prawne, ale zwracam się do forumowiczów jaka jest różnica w zdaniu, gdy występuje kilka rzeczy, osób,...
§ Likwidacja szkody z OC - absolutnie wszystko źle (odpowiedzi: 2) Witam, likwidacja z OC sprawcy. Najechal na tyl auta. Szkoda calkowita w aucie z uszkodzona pokrywa bagaznika i zderzakiem z pasem tylnym....
§ "wyprzedaz" zamiast "przeceny" i sprzedaz uzywanego sprzetu jako nowego w cenie noweg (odpowiedzi: 1) WITAM, na początek zaznaczam, ze proceder jest powszechny i dotyczy zarowno malych sklepow, komisow itp., jak i duzych sieci handlowych. Taka...
§ Proszę o radę... ""Myślą że mogą wszystko" (odpowiedzi: 10) Witam mam pewien problem... Mieszkam w miasteczku liczącym około 2 000 mieszkańców... Jest u nas komenda policji w której pracuje 5 policjantów... I...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 14:40.