Dzień dobry.
Rok temu zakupiłem w jednym ze sklepów sieci Euro smartfona Samsung Galaxy Ace.
3 miesiące temu oddałem go na gwarancję z ustawy z powodu niedziałającego dotyku. Bez problemu został naprawiony. Wymieniony został digitizer. Miesiąc temu byłem zmuszony zwrócić go ponownie. Tym razem nie włączał się w ogóle - z reklamacją znów nie było żadnego problemu - wymiana płytki głównej. Niestety wczoraj wieczorem sytuacja się powtórzyła - nie włącza się... Czy tym razem mogę wnioskować o zwrot kosztów? Wiem, że bywają problemy z interpretacją tego zapisu ustawy poza tym sieci takie jak Euro, Saturn czy Media unikają jak ognia zwrotów gotówki co dla mnie jest logiczne. Jednak brak telefonu zaczyna mnie irytować i po prostu najwygodniejszą formą załatwienia tej sprawy byłby zwrot gotówki. Czy za 3 razem mogę o to wnioskować? Jaka jest szansa, że taki zwrot otrzymam?
Z góry dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam