Nieuczciwe praktyki Play
Witam,
Mam problem z siecią play:
Dnia 18.10.2012 podpisałem wypowiedzenie umowy operatorowi Play z przeniesieniem numeru.
Zgodnie z regulaminem, okres wypowiedzenia to 30 dni licząc od początku następnego okresu rozliczeniowego. W tym przypadku wypada 1.12.2012 (listopad miał 30 dni)
Niestety, Play rozwiązał umowę 3.12.2012, nie informując o tym ani mnie, ani Orange, do którego przeniosłem numer.
Następstwem tego opóźnienia było wystawienie faktury za okres 1.12.2012-31.12.2012.
Niestety nie otrzymałem ani faktury ani SMSa o jej wystawieniu. Dostęp do play24 jest niemożliwy bez aktywnego numeru w sieci.
Po 3 miesiącach przyszło pismo informujące mnie, że została naliczona opłata karna w wysokości 130zł oraz groźba wpisania do krd w razie niespłacenia długu.
Oczywiście od razu złożyłem reklamację, jednak odpowiedź przyszła już po wyznaczonym terminie i dług został sprzedany do firmy windykacyjnej.
Kolejna reklamacja dotyczyła nieregulaminowego rozwiązania umowy. Po chyba 3 tygodniach i ciągłych telefonach, konsultant powiedział mi, że reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Ucieszony nie zadawałem już więcej pytań, bo i po co skoro w reklamacji żądałem umorzenia długu?
Wczoraj otrzymałem maila informującego o wystawieniu korekty do grudniowej faktury na kwotę 20 zł...
Proszę o radę co mam teraz zrobić. Play ewidentnie gra na czas i nie traktuje mnie poważnie. Czy powinienem zgłosić sprawę do UOKiK czy do sądu?
|