Zakup wadliwego towaru
Witam.
W dniu 26 maja zakupiłem tableta.Odbyło się to w następujący sposób.
Zarezerwowałem sprzęt w sklepie internetowym,(nie było to kupno internetowe,tylko rezerwacja towaru), z uwzględnieniem odbioru i płatności za sprzęt w sklepie stacjonarnym.Towar odebrałem.Na drugi dzień odpaliłem sprzęt,który zaczął się wyłączac.Uznałem że jest to wadliwy sprzęt.Udałem się następnego dnia do sklepu z prośbą o zwrot pieniędzy/wymianę na inny nowy sprzęt.Sprzedawca poinformował mnie że nie ma takiej możliwości.Może tylko wysłac sprzęt na reklamacje,( i tak zrobi to grzecznościowo bo zakup był internetowy!! a nie w sklepie stacjonarnym-co jest bzdurą). Dodatkowo poinformował nas że ich sklep nie przyjmuje zwrotów jeśli chodzi o tablety,(nie było informacji na ten temat).Pan stwierdził że nie pytałam,więc nie udzielił mi takich informacji.Co mogę zrobic w tym wypadku?.Nie chce wadliwego sprzętu.Chcę zwrotu pieniędzy.Co powinienem zrobic?.Pismo,w któym powołac się na ustawe o niezgodnośc towaru z umową?.
Pozdrawiam.
|