Przekroczony termin reklamacji
Sprawa wygląda następująco:
Oddałem buty do reklamacji, po 18 dniach po ich oddaniu (czyli już reklamacja prawnie rozwiązana jest na moją korzyść) udałem się do sklepu w celu wyjaśnienia co z nimi dalej, Pani stwierdziła, że już są w drodze ponieważ popsuł się im samochód i będą za 3 dni - stwierdziłem POCZEKAM, gdyż na butach mi zależało (zimówki - 249zł).
Żadnej odpowiedzi odnośnie reklamacji nie otrzymałem na piśmie itd.
Po powrocie za 4 dni okazało się, że butów nadal nie ma, Pani kazała nadal czekać, jednakże stwierdziłem, że skoro tyle to trwa to ja już tego nie chce, skontaktowała się kobieta z kierownikiem i przyznano mi BUTY W ROZLICZENIE.
Po tym wszystkim w sklepie byłem już ze 4 razy i to po dużych dostawach i nic tam nie mogę wybrać, choćbym chciał coś wybrać na siłę to nie ma nic ciekawego.
Czy w tym przypadku mogę żądać od nich aby zwrócili mi pieniądze? bądź wezmę buty, ale o wiele droższe, ale nie dopłacam żadnej różnicy.
Cóż mogę w takiej sytuacji zrobić?
|