Zwrot towaru po 2 miesiącach - Castorama.
Witam,
Mam taki problem, otóż kupiłem w maju klimatyzator przenośny, który miał schłodzić pomieszczenie do 25m². Problem polega na tym, że moje biuro ma 16m² a zakupiona maszyna go nie chłodzi. Na początku wydawało mi się, że może jest zepsuty, więc zawiozłem go do sklepu (Castorama), ale tam panowie hurtem stwierdzili, że jest sprawny i że to po prostu taki model. Na pytanie co to za model i dlaczego nie działa tak jak powinien,zaczęło się głupie tłumaczenie, że może lokal nieocieplony, że duże witryny itd. Tylko że mnie to nic nie obchodzi, bo jak go kupowałem, to miał być najlepszy na całym świecie i miał mi robić lodówkę w biurze. Powiedziałem im że chce to odesłać na gwarancję, żeby sprawdzili czy coś się w nim nie popsuło, bo przez pierwsze 2-3 dni chodziło ok. ale usłyszałem, że towar raczej jest sprawny i może mnie wypadku serwis gwarancyjny obciążyć opłatą za to że w ogole musieli sie tą sprawą zajmować.
Jak to teraz wygląda od strony prawnej? Czy mogę im to oddać i otrzymać zwrot forsy? Towar jest w stanie bdb. i działa, tylko nie jest tak efektywny jak miał być. Chce go zamienić na coś lepszego z innego sklepu.
|