Zakupiłem bramke VOIP TLENOFPNU w sklepie Vobis-u
Vobis.pl - Linksys PAP2T-R2 - bramka VoIP Tlenofon , miało to miejsce w zeszłym roku. Zgodnie z informacją na opakowaniu jak i na opisie produktu również na stronie internetowe samego operatora
Tlenofon - Rozmawiaj za darmo, bez komputera, gdziekolwiek jesteś na świecie! pisze że wraz z zakupioną bramką otrzymuję 2 bezpłatne numery tel. Ponieważ jeden ciągle wykorzystuje jako nr domowy drugi przeznaczyłem na kontakt dla osoby która sporadycznie korzysta. Jakie było moje zdziwienie jak przyszedł mi em@il że jeden numer mi zabierają ponieważ zgodnie z ich regulaminem nie dzwoniono z obcej sieci na dany numer wiecej niż 10 min, nadmienię że z chwilą zakupu bramki żadnego regulaminu sie nie podpisuje a karta do logowania bramki znajduje się w środku pudełka. Firma o2 zasłania sie regulaminem. Dla mnie to jak kupić TV w sklepie a później podpisać regulamin z firmą która go wyprodukowała. Proszę o wypowiedź w tej sprawie w załączeniu treść em@lia od firmy o2.
Szanowny Użytkowniku,
Numer 91 88519xx w okresie od 2008-11-08 do 2009-02-08 (90 dni) nie był wykorzystany do odebrania 10 minut rozmów przychodzących z innych sieci niż Tlenofon. W związku z tym utracił on status BEZPŁATNY.
Jeżeli chcesz dalej korzystać z numeru 91 88519xx musisz przekształcić go w numer płatny, w cenie 36,60 zł za okres 6 miesięcy. Zmiany możesz dokonać w Panelu użytkownika -
https://panel.tlenofon.pl/index.php?c=zn
Uwaga!
Brak przekształcenia numeru do 2009-02-16 w numer płatny spowoduje jego wyłączenie.
Będziesz mógł nadal realizować połączenia wychodzące. Nie będzie jednak możliwe dodzwonienie się do Ciebie na dotychczasowy numer.
Dziękujemy,
Załoga Tlenofonu (
Tlenofon - Rozmawiaj za darmo, bez komputera, gdziekolwiek jesteś na świecie!)