odstąpienie od umowy z Orange
Witam, potrzebuje pilnie pomocy.
Posiadam umowę z Orange na tel, internet oraz tv. W lipcu zadzwoniła do mnie konsultantka z propozycją przejścia na lepsze warunki, tzn więcej kanałów, bezpłatne rozmowy na stacjonarne za kilka zł miesięcznie więcej, jednak w żaden sposób nie wytłumaczyła mi, że wiąże się to z istotnymi zmianami technicznymi. Jak się później okazało, zmiany te nie są możliwe u mnie w domu. Dodatkowo mam przez to niesprawne łącze i tel nie mam teraz wcale. Miałam 10 dni na odstąpienie, tak też zrobiłam poprzez salon Orange.
Tutaj zaczynają się schody, ponieważ za każdym razem konsultanci mówią mi co innego odnośnie ponownego włączenia usługi telefonicznej. Wykonałam już od momentu zgłoszenia rezygnacji ok 5 telefonów na infolinię i za każdym razem konsultanci jak się okazuje wprowadzają mnie w błąd co do daty uruchomienia. Dodam, że tel jest mi bardzo potrzebny.
Potrzebuję inf, czy mogę w jakikolwiek sposób żądać przyspieszenia tego procesu i wyciągnięcia konsekwencji z powodu fałszywych informacji udzielanych przez konsultantów?
|