Problemy z serwisem ACER - Forum Prawne

 

Problemy z serwisem ACER

Witam, W ostatnim czasie oddalem mojego laptopa Acer do serwisu z powodu uszkodzenia obudowy gornej. Sam laptop nie byl juz na gwarancji ale cala obudowa gorna wraz z matryca jak najbardziej, jako ze byla wymieniana ...



Wróć   Forum Prawne > Pomoc prawna z zakresu prawa prywatnego > Prawo cywilne > Prawa konsumenta

Prawa konsumenta - aktualne tematy:


Odpowiedz
 
25-08-2013, 09:54  
Thomaswim
Początkujący
 
Posty: 8
Domyślnie Problemy z serwisem ACER

Witam,

W ostatnim czasie oddalem mojego laptopa Acer do serwisu z powodu uszkodzenia obudowy gornej. Sam laptop nie byl juz na gwarancji ale cala obudowa gorna wraz z matryca jak najbardziej, jako ze byla wymieniana niecaly rok temu. Po przybyciu sprzetu do Brna stwierdzono dodatkowe uszkodzenie dysku twardego. Od samego poczatku je zakwestionowalem argumentujac powstanie usterki podczas transportu i zazadalem pelnej dokumentacji uszkodzenia wraz z dowodami. Oczywiscie serwis nigdy sie do tego nie ustosunkowal. Ze wzgledu na to iz potrzebowalem sprzetu jak najszybciej zgodzilem sie na odeslanie sprzetu tylko po naprawieniu obudowy gornej z mysla skierowania dalszej sprawy na droge sadowa. Po powrocie okazalo sie, ze komputer wogole sie nie uruchamia, system nie byl w stanie wystartowac w zadnej konfiguracji. Dodatkowo stwierdzilem uszkodzenie matrycy. Dodam tylko, ze przed wyslalniem sprzet dzialal w pelni prawidlowo. Do ostatniego dnia przed wyslalniem do serwisu byly zgrywane z niedo dane, co mam udokumentowane. Zazadalem usuniecia obu usterek. Acer ponownie zabral sprzet do serwisu i zgodzil sie naprawic tylko matryce, zadajac oplaty za wymiane dysku podobnie jak za pierwszym razem. Praktycznie nigdy nie dostalem konkretnej odpowiedzi na moje zarzuty. Odpowiedzi Acera byly ogolnie nie ustosunkowane podmiotowe do moich rozczen. Serwis argumentowal ze dysk juz byl poza gwrancja nie przyjmujac do wiadomosci, ze usterka nastpaila podczas transportu. Ostatecznie po mojej odpowiedzi na ich odpowiedz na moja reklamacje wogole sie do niej nie ustosunkowal odsylac sprzet tylko z wymieniona matryca. Czy ktos moze podpowiedziec jak dalej postepowac w tej sprawie?

Pozdrawiam,
Tomek
Thomaswim jest off-line  
06-09-2013, 22:13  
Killer1985
Użytkownik
 
Posty: 105
Domyślnie RE: Problemy z serwisem ACER

Rzecznik może coś pomoże
Killer1985 jest off-line  
07-09-2013, 09:01  
kalkin
Użytkownik
 
Posty: 224
Domyślnie RE: Problemy z serwisem ACER

Kup nowy dysk jeśli ten jest po gwarancji.

Nie jesteś w stanie udowodnić czy dysk był sprawny przed wysyłką...no chyba, że masz logi i zdjęcia z programu testującego dyski twarde z pokazanym numerem seryjnym urządzenia.

Rzecznik konsumenta też nic nie pomoże, odpowiedzialność sprzedawcy już się skończyła (tak samo jak i rękojmia...bo może kupowałeś na dg).

Możesz też spróbować walczyć w sądzie, ale walka z firma z Czech dla 200zł moim zdaniem nie ma sensu.
kalkin jest off-line  
07-09-2013, 09:08  
Thomaswim
Początkujący
 
Posty: 8
Domyślnie RE: Problemy z serwisem ACER

A jak pozniej odzyskac system, skoro z uszkodzonego dysku juz nie ma takiej mozliwosci?
Thomaswim jest off-line  
07-09-2013, 09:21  
kalkin
Użytkownik
 
Posty: 224
Domyślnie RE: Problemy z serwisem ACER

Użyj płytek, które powinieneś utworzyć przy pierwszym uruchomieniu komputera po zakupie.
Możesz też użyć zwykłej płytki z windows w wersji oem i sterowniki ściągnąć ze strony Acera.
kalkin jest off-line  
06-12-2013, 00:06  
Angor07
Początkujący
 
Posty: 1
Domyślnie RE: Problemy z serwisem ACER

ACER to w ogóle taki wałkoń że szkoda gadać. Meczę się już z nimi 3 lata. Sprawa trafiła do sądu i w końcu raczyłem dojść swoich praw z tym że dzięki swojej polityce to nie ACER był w sądzie powodem a sklep Komputronik który to nie będąc niczego ducha winnym, poniósł spore konsekwencje lecz pragną ugodowo załatwić sprawę w rozwiązaniu problemu.

https://www.youtube.com/watch?v=LFTwXkqEYtU

https://www.youtube.com/watch?v=LFTwXkqEYtU

Firma ACER w tym roku poświęciła swoim klientom szczególną
uwagę do tego jak zwiększenie dbałości obsługi napraw serwisowych
dla wszystkich swoich klientów:
Aktualności, opinie, komentarze - Twój Vortal Technologiczny - FrazPC.pl - Strona nr. 2629...
Zastanawiam się tylko czy zadał ktoś sobie tyle trudu aby sprawdzić potrzebę takiego rozwiązania i potrafił obliczyć skale w trwałości i niezawodności produktów firmy ACER
w stosunku do marek komputerów innych firm oraz czy może ktoś miał okazje zbadać skuteczność tych usług w rozwiązywaniu ów problemów do niby rekordowo szybkich napraw.

Nie chce mi się całej sprawy opisywać. Skończyła się ona w sądzie z moim Happy Endem gdzie zamiast sprawę można było odrazu załatwić to przyszło mi się z tym męczyć prawie 3 lata.

Cudowny laptop ACERA zakupiony sobie na gwiazdkę już zdechł od momentu pierwszego miesiąca jego zakupu. Awarii podlegał (Rzekomo!!!) dysk twardy HDD.
Wstawiono mi nowy dysk ale po jakimś czasie znów to samo i potem raz jeszcze i kolejny raz i tak z pięć razy gdzie żaden z tępych H*** nie raczył zająć się tym problemem jak diagnoza komputera i ocena tego czym tak nagminnie awaria tej samej rzeczy była powodowana.

Gdy przy piątym razie zażądałem wymiany sprzętu to ACER zamiast wymiany przysłał mi zdjęcia zbitej matrycy komputera obciążył kosztami za jej wymianę i oczywiście nie zapomniał o dysku HDD
A wiecie co w tym wszystkim jest najpiękniejsze? To to że firma nie robi durnia z siebie tylko ze swoich klientów którzy handlują jej towarami i dzięki którymi prosperuje. Ów laptop z połamaną matrycą jak diabli i rozlanym rdzeniem ciekłokrystalicznym w mojej osobistej obecności i dwóch sprzedawców był dokładnie badany i oglądany właśnie przed tym czy faktycznie zasługuje na możliwość i potrzebę usługi serwisowej. W sumie gdyby nie ich, tzn tych sprzedawców prawdomówność to teraz zapewne ja zamiast dyrekcji ACERa to musiał bym wąchać ich super produkt.

Po burzliwych wydarzeniach gdzie niestety ACER nie mnie skarcił a swoich klientów, bo to przecież oni ode mnie przejęli dalej towar i byli zań odpowiedzialni, laptop wrócił do mnie. I co? Acer mi odpowiedział gówno!!! Dałem się jeszcze wydymać może ze dwa razy aż nie było wyjścia. Sprawa musiała stanąć przed sądem. A okoliczności takie jak ciągła i ta sama awaria tej samej rzeczy bez identyfikacji jej w jaki sposób powstawała jest chyba wyraźnym dowodem i atutem przed tym aby wyraźnie stwierdzić iż towar jest niezgodny z umową, wadliwy, nie spełniający warunków w jego dalszym prawidłowym działaniu itp.

Dlatego wszystkich którzy wygrali w totolotka, bank okradli, szukają mocnych wrażeń lub nie mają co z kasą robić, serdecznie i gorąco odsyłam do najlepszej na świecie firmy ACER




P.S. Obecnie oczekuje na nowego laptopa. Firma podała takie parametry:
Przybliżona cena: 2400zł (To ta którą poświęciłem na zakup poprzedniego feralnego sprzętu)

Notebook ACER E1-571G
Procesor Intel Core i5-3230M,
Pamięć RAM (zainstalowana) 4GB
Dysk HDD 750GB
Karta Grafiki NVidia GeForce 710M 1GB

Wszystko było by cacy i gdyby ktoś uważnie zauważył to nie udało mi się znaleźć
komputera z tak wbudowaną specyfikacją natomiast zalatuje tu gównem inny widoczny wał.
Zapraszam do zabawy i udziału być może w przygotowywaniu kolejnego wała przez ACER z którym postaram się wam zrobić real video. A teraz zapraszam do porównania i oceny różnic które co? Są tymi i samymi niemalże produktami.

http://www.avans.pl/acer-notebook-ace...

http://www.euro.com.pl/laptopy-i-netb...
Angor07 jest off-line  
07-04-2014, 08:36  
filip1956
Początkujący
 
Posty: 6
Domyślnie RE: Problemy z serwisem ACER

Witam!!!!

Mam podobny problem.....firma ACER ciągle stwierdza,że laptop jest Ok.nie chcą wymienić na nowy ... a był już 3 razy w naprawie....a problem ciągle jest ten sam....

Przestrzegam wszystkich....

NIE KUPUJCIE SPRZĘTU FIRMY ACER... to moja rada....

Z poważaniem Danuta .
filip1956 jest off-line  
Odpowiedz

Podobne wątki na Forum Prawnym
Wątek
§ Problemy z serwisem pobieraczek.pl (odpowiedzi: 1) Witam. Nie wiedziałem gdzie mogę założyć ten wątek, więc założyłem tutaj. Jeśli ma być w innym miejscu to proszę o przeniesienie. Założyłem...
§ Warunki reklamacji acer (odpowiedzi: 1) Witam. Mam mały problem z firmą acer. Problemy zaczęły się w listopadzie tamtego roku gdy pierwszy raz wysłałem laptopa na gwarancję. Wrócił niby...
§ Netbook Orange - problem z serwisem Acer (odpowiedzi: 4) Szanowni Państwo Dokładnie 8 stycznia tego roku podpisałem umowę z Orange na ofertę internetu mobilnego z netbookiem za 1zł. Po trzech tygodniach...
§ Laptop acer i problemy (odpowiedzi: 1) Na wstępie pragnę się przywitać. Piszę od razu że trochu już poczytałem forum i zapoznałem się z poradnikiem konsumenta, ale jako osoba mająca nie...
§ Acer i Vobis (odpowiedzi: 3) W związku z dużą ilością osób pokrzywdzonych przez firmę Acer jak i sklep Vobis Proponuję spotkanie w celu wymiany doświadczeń a także ustalenia...
§ reklamacje- problemy z serwisem (odpowiedzi: 7) Witam! mam problem, kupiłem aparat fotograficzny-nikona,po 1-miesiącu sie zepsuł. oddałem go do reklamacji .ponieważ za 2-tygodnie wybieralem sie na...


Czasy w strefie GMT +1. Teraz jest 11:03.