niezgodność towaru z umową a naprawa gwarancyjna
Witam, niedawno kupiłem telefon iphone 4 8gb w t-mobile.
Po 4 dniach użytkowania zaczęła się w nim psuć kamera oraz wyświetlacz. Pojechałem do t-mobile i skorzystałem z przysługującego mi prawa zgłoszenia niezgodności towaru z umową. Dołączyłem także krótkie pisemko w którym napisałem wyraźnie, że interesuje mnie tylko wymiana na nowy i że dołączam akcesoria ponieważ umową kupna-sprzedazy był telefon wraz z akcesoriami.
Konsultant wszystko przyjął i dostałem kwitek potwierdzający, że zgłosiłem niezgodność towaru z umową i że interesuje mnie wymiana na nowy. Napisane tam równiez było że telefon ma zostać poddany ekspertyzie technicznej.
Jak w internecie przeczytałem t-mobile współpracuje z regenesis i tam odsyła telefony.
Tak więc napisałem do regenesis email'a aby sie zorientować co z moim telefonem.
Dostałem następującą odpowiedź:
" Witam,
Urządzenie zgodnie z warunkami gwarancji zostało zakawlaifikowane do wymiany.
Na początku nast tygodnia sugerowana jest data dostawy.
Pozdrawiam
Łukasz Borkowski
Specjalista ds. Obsługi Klienta "
No ale chwila moment, jak to z warunkami gwarancji jak odesłałem telefon na niezgodność towaru z umową ?.. Przecież jedno i drugie to kompletnie odrębne prawa.
Mam pytanie teraz, jeżeli telefon wroci mi z gwarancji i zostanie powiadomiony że mam go odebrać? Co mam zrobić? Ja wyraźnie napisałem że chce dostać nowy telefon w ramach niezgodności towaru z umową. Tego telefonu absolutnie nie chce bo to będzie refurbished - odnowiony.
To jakaś kpina..
|