Witam
Bardzo prosze o poradę, bo naprawdę nie wiem juz co robić... Otóż 9 maja br. w T-Mobile na raty wraz z internetem został wzięty laptop firmy Lenovo. Od momentu zakupu był już 7-krotnie w serwisie z powodu jednej i tej samej usterki, a mianowicie po około 2 godzinach pracy na nim wyłącza się, a na środku ekranu pojawiają się 3 poziome pasy: czarny,biały,czarny, po czym nic kompletnie nie da się z nim zrobić. Tylko za pierwszym razem była wymieniana część, a teraz za każdym razem wraca z przeinstalowanym systemem operacyjnym, za 4 razem wysłałam im mailem zdjęcia i filmik usterki, bo oni nie potrafii sobie poradzić. Ręce mi opadają, ja pozostaję bez sprzętu...byłam u Rzecznika Praw Konsumenta,który jest tak niekompetentny poprostu radz sobie sama.... jedyne co mi doradził to wysłanie pisemnej reklamacji do głównej siedziby Lenovo, bo tak za każdym razem kontaktowałam się z nimi za pośrednictwem infolinii. Dostałam odpowiedź na to pismo 28 sieprnia, że skontaktują się z centralą w sprawie rozwiązania mojego problemu idadzą mi znać to czekam, ale ile można? . Wcześniej w mailowej korespondencji z prośbą o wymianę sprzętu na nowy zostałam zbyta informacją, że nie wymienią ponieważ części muszą być 3 razy wymienione żeby wymienić, a od Rzecznika usłyszałam, że mogą tak robić przez 2 lata dopóki gwarancja nie wygaśnie. Podczas wizyty u Rzecznika wspomniał coś, że można uderzyć do T-Mobile z pisemem z tytułu niezgodności z umową tylko nie wiem jak to ugryźć. Bardzo proszę o porady, bo rok akademicki się zbliża, a ja bez sprzętu wraz z ratami do płacenia