Media Expert - naprawa gwarancyjna, a wymiana towaru na inny
Witam serdecznie!
Chciałbym zapytać się o poradę dot. reklamacji gwarancyjnej złożonej 1 sierpnia tego roku w sklepie MediaExpert. Półtora miesiąca temu zaniosłem tablet na reklamację gwarancyjna bo się po prostu popsuł. Przez ten cały czas ( do dzisiaj ) byłem zwodzony odpowiedziami, że "czekamy na serwis". W końcu dzisiaj zadzwonili, że NOWY sprzęt jest do odbioru. Na miejscu dowiedziałem się, że z powodu braku części do mojego modelu w zamian chcą mi dać inny tego samego producenta. Poza tym mam pewne obiekcje do stanu "NOWEGO" TABLETU, gdyż pokazali mi go w starym opakowaniu bez folii ochronnej na ekranie i z widoczną rysą na obudowie. Domniemywam, że sprzęt może jednak nie być nowy. Na chwilę obecną nie odebrałem towaru. Co zrobić w takim wypadku? Odwoływać się do umowy, że towar jest inny niż zakupiłem, czy przyjąć ten co mi zaproponowali. Będę wdzięczny za odpowiedź.
|