wprowadzenie w błąd przez operatora - co warto zrobić
Opisze krótko sytuację, która mi się przydarzyła.
Sprawa dotyczy abonamentu w sieci Orange. Od dawien dawna posiadałem jeden i ten sam numer, konkretnie posiadał go mój ojciec, na którego widniał telefon, był to niski abonament, regularnie opłacany.
Po kilku latach zdecydowałem się założyć własną firmę i postanowiłem, przenieść numer (wykonać cesję) z osoby prywatnej (mojego ojca) na moją firmę. Cesja została wykonana a ja byłem pewien, że numer, który posiadam jest w pełni numerem firmowym i takie oferty mnie będą w przyszłości dotyczyć.
Miło to miejsce około 1,5 roku temu.
3 tygodnie temu zdecydowałem się na przedłużenie umowy. Po kilku dniach od jej podpisania (umowę + telfon przywiózł kurier) dowiedziałem się, że posiadam telefon firmy ale oferta, którą zaakceptowałem jest indywidualna. Nikt nigdy nie poinformował mnie, ze przechodząc na klienta biznesowego dalej będe miał oferty indywidualne.
Chcę rozwiązać tę umowę i domagam się od operatora przedstawienia mi oferty typowo biznesowej. Jak to widzicie? Jest na to szansa? Konsultant, z którym rozmawiałem nie poinformował mnie, że mimo, że jestem klientem biznesowym ofertę będę miał indywidualną.
|