30-10-2013, 17:29
|
| Użytkownik | Reklamacja obuwia, przekroczenie terminu naprawy.
Witam
Jakieś czas temu zakupiłem obuwie w sklepie X. Po miesiącu użytkowania pojawiała się dziura w podeszwie. Zareklamowałem ten towar. Buty zostały wysłane do jakiegoś magicznego miejsca gdzie zostaną sprawdzone i poinformują mnie o decyzji. W reklamacji uwzględniłem, że chcę naprawę, albo zwrot gotówki. Zmieścili się w terminie na odpowiedź i przyszedł SMS o treści, że postanawiają naprawić obuwie. Reklamacja została złożona 20.09.2013, więc kilka dni temu powinienem otrzymać naprawione buty. Dziś udałem się do sklepu i zgłosiłem tę sprawę. Po telefonie jednej z pracownic do ich biura reklamacji dowiedziałem się, że:
-z ich winy obuwie jeszcze nie dotarło do sklepu naprawione
-byli tak wspaniałomyślni, że dają mi możliwość wyboru innego produktu z ich sklepu w cenie tej samej lub wyższej na podstawie papierka z tej reklamacji w ciągu roku.
Po poinformowaniu ich, że chciałem gotówkę/naprawę odpowiedziano mi, że tak zdecydowało ich biuro.
Moje pytania to:
1. Co mogę z tym fantem zrobić, chcę gotówkę, w ich sklepie na dzień dzisiejszy nie mogę znaleźć obuwia dla mnie, a nie chcę zamrażać gotówki.
2. Czym mogę poprzeć moje ewentualne działania?
3. Czy przypadkiem nie jest aby za późno, na żądanie zwrotu gotówki, nie podpisywałem niczego, że się zgadzam na wymianę.
Dziękuję za wszelkie rady.
|
| |
30-10-2013, 19:06
|
| Przyjaciel forum | RE: Reklamacja obuwia, przekroczenie terminu naprawy.
Korzystasz może czasem z wyszukiwarek forumowych?
Dzisiaj padła już odpowiedź w podobnym wątku....
|
| |
30-10-2013, 20:13
|
| Użytkownik | RE: Reklamacja obuwia, przekroczenie terminu naprawy.
Okej, za Twą radą poprzeglądałem wszystkie tematy z dzisiaj i chyba znalazłem rozwiązanie.
1. Czy pismo które napiszę ma być w dwóch egzemplarzach dostarczone?
2. Czy jeśli tak, to jedno z nich dać do podpisu kierownikowi/managerowi?
3. Co jeśli odmówią, lub taka osoba jest nie obecna?
4. Zawrzeć cały Art. 8. 4. czy tylko wzmiankę, że się na nim opieram?
5. Dać termin do zapłaty np. 7 dni?
|
| |
30-10-2013, 20:23
|
| Przyjaciel forum | RE: Reklamacja obuwia, przekroczenie terminu naprawy.
1. Nie musi, ale podpisana kopia potwierdza twoje złożenie, jest dowodem tego.
2. Tak, + pieczątka i data przyjęcia.
3. Możesz wysłać poleconym.
4. Możesz tylko się na ten artykuł powołać, wskazując z jakiej ustawy pochodzi.
5. Tak, to dobry termin.
|
| |
30-10-2013, 20:45
|
| Użytkownik | RE: Reklamacja obuwia, przekroczenie terminu naprawy.
Dzięki wielkie, mam jeszcze trzy wątpliwości.
1. Czy nic nie stoi na przeszkodzie, bym to wezwanie dostarczył im dopiero w poniedziałek.
2. Numer konta powinien wystarczyć jako możliwość zwrotu?
3. Siedem dni roboczych, czy nie?
|
| |
30-10-2013, 20:47
|
| Przyjaciel forum | RE: Reklamacja obuwia, przekroczenie terminu naprawy.
1. Nie powinno.
2. Tak.
3. 7 dni, to 7 dni i już |
| | | |